گلکسی تب اس ۷ در نسخه‌ای ارزانتر معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ با معرفی سری تبلت های Galaxy Tab S7 خود موفقیت خوبی بدست آورد. حال به نظر می‌رسد عرضه گلکسی تب اس ۷ در یک نسخه مقرون به‌صرفه جز برنامه های این شرکت باشد.

گلکسی تب اس ۷ در نسخه‌ای ارزانتر معرفی خواهد شد

تبلت های اندرویدی معمولا یک پله عقب تر از آیپد ها هستند اما اگر فقط یک تولید کننده باشد که تبلت هایی قابل رقابت با آیپد های شرکت اپل تولید کند، آن کمپانی سامسونگ است.

این شرکت با معرفی سری Galaxy Tab S7 به رقیب جدی خود یعنی آیپد اپل نشان داد که دنیای اندروید هم می‌تواند در تبلت ها با آی او اس رقابت تنگاتنگی داشته باشد. یک اکانت توییتری با نام WalkingCat اطلاعاتی را درباره احتمال معرفی نسخه ارزانتر گلکسی تب اس ۷ توسط سامسونگ منتشر کرده است.

البته این اطلاعات منتشر شده آنقدری نیستند که از تمام مشخصات دستگاه احتمالی، با خبر شویم. اما در این محتوا ما مطالب جدیدی را یافتیم. برای مثال نام این دستگاه Galaxy Tab S7 Lite خواهد بود و از یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچ همراه با فناوری ارتباطی 5G بهره خواهد برد.

ویژگی‌های دیگر S7

این دستگاه همچنین از ویژگی جدید Galaxy Continuity بهره می‌برد که از طریق آن می‌توان تعامل بسیار بهتری با سایر گلکسی های اطراف بر قرار کرد. البته بعید به نظر می رسد تب S7 Lite به اندازه Tab S7 قدرتمند باشد.

نسخه لایت معمولا برای کاهش قیمت از مشخصات ارزانتر و کیفیت ساخت پایین تری بهره مند هستند. اما نکته مثبتی که در این تبلت وجود دارد صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی آن است تا با نمایشگر Galaxy Tab S7 Plus مطابقت داشته باشد. همچنین این محصول دارای یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپری بوده و در نسخه ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

قیمت و عرضه

درباره قیمت این تبلت هم باید بگوییم که گلکسی تب اس ۷ با قیمت ۶۴۹ دلار روانه بازار شد. حال مشخص نیست که Galaxy Tab S7 Lite در زمان عرضه با چه برچسب قیمتی عرضه شود، اما امیدواریم که قیمت آن در محدوده ۴۹۹ دلار (یا حتی ارزان تر) باشد.

طبق تصویری که WalkingCat منتشر کرده است، این تبلت جدید در ماه ژوئن سال جاری در کنار Galaxy Tab A7 Lite که گفته می شود از صفحه نمایش ۸.۷ اینچی و طراحی فلزی باریک برخوردار است، معرفی خواهد شد.

ارسال نظر