مشخصات و قیمت گوشی گلکسی M32 سامسونگ مشخص شد

رسانه کلیک -  با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گوشی هوشمند گلکسی M32 در بازار هندوستان، مشخصات فنی و حدود قیمت این محصول در صفحه فروش مشخص شده است.

مشخصات و قیمت گوشی گلکسی M32 سامسونگ مشخص شد

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که کمپانی کره‌ای سامسونگ در حال آمادگی برای عرضه گوشی میان رده M32 در هندوستان است. حال صفحه اصلی معرفی این محصول در وب‌سایت Amazon India به چشم می‌خورد. این صفحه نه تنها تاریخ عرضه، بلکه مشخصات کلیدی و طراحی گوشی جدید سامسونگ را افشا می‌کند.

طراحی گوشی هوشمند گلکسی M32 سامسونگ

این محصول در تاریخ 21 ژوئن و رأس ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی در هندوستان عرضه شده و خرید آن از طریق Amazon India امکان‌پذیر می‌شود. گوشی جدید سامسونگ از لحاظ طراحی دارای یک حفره یا همان ناچ U شکل بوده و حاشیه پایینی آن نسبتا باریک است. پنل پشتی گلکسی M32 طراحی بافت مانند داشته و شامل سیستم دوربین چهارگانه با چیدمان مربعی به همراه یک فلش LED می‌شود.

برای حفظ امنیت، دکمه خاموش/ روشن این دستگاه در لبه سمت راست، به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. طبق شایعات متفاوت، محصول جدید سامسونگ با دو رنگ آبی و مشکلی در دسترس کاربران هندی قرار می‌گیرد.

مشخصات اصلی گوشی

مشخصات اسمارت فون جدید در صفحه Amazon شامل نمایشگر آمولد 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و روشنایی 800 نیتی می‌شود.

گوشی M32 از باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند، اما فعلا خبری در خصوص پشتیبانی از شارژ سریع در دست نیست. هندست جدید دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در پنل جلویی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پنل پشتی است.

شایعات متعدد حول گلکسی M32 به احتمال کاربرد تراشه‌های هلیو G80 یا هلیو G85 اشاره می‌کنند. این محصول ممکن است در دو نسخه متفاوت از لحاظ رم و حافظه داخلی عرضه شود. یک نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی و نسخه دیگر با رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. حدود قیمت برای این هندست، در بازه 15 هزار روپیه (تقریبا 205 دلار) تا 20 هزار روپیه (تقریبا 273 دلار ) تعیین شده است.

ارسال نظر