گلکسی S20 FE در تاریخ 2 مهر رونمایی خواهد شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ 2 مهر از گوشی گلکسی S20 FE خود رونمایی خواهد کرد. 

گلکسی S20 FE در تاریخ 2 مهر رونمایی خواهد شد

بعد از شایعه‌های فراوان، سرانجام شرکت سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که از گوشی گلکسی S20 FE خود در تاریخ 23 سپتامبر (2 مهر) رونمایی خواهد کرد. این گوشی که نسخه طرفداران (Fan Edition) گوشی پرچمدار گلکسی S20 است، در گذشته گلکسی S20 لایت نیز نام‌گذاری شده بود. این غول تکنولوژی اعلام کرده که از گوشی جدید خود در رویدادی با نام «Galaxy Unpacked for Every Fan» رونمایی خواهد کرد.

تمام اطلاعات این گوشی هوشمند قبلا توسط افراد مختلف لو رفته است و اکنون تنها باید منتظر قیمت این گوشی در کشورهای مختلف باشیم. انتظار می‌رود که گوشی گلکسی S20 FE با یک نمایشگر سوپر آمولد 6.5 اینچی و با رزولوشن 2400x1080 و نرخ نوسازی 120 هرتز؛ شیشه گوریلاگلس 3؛ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و یک حفره کوچک وسط نمایشگر برای دوربین سلفی عرضه خواهد شد.

طبق گزارشات مختلف، این گوشی در دو نسخه 5G و 4G تولید خواهد شد. تمام نسخه‌های این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت خواهند داشت.

گلکسی S20 FE

جنس قاب پشتی این گوشی هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که فریم اطراف آن فلزی باشد. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین سه‌گانه است که به صورت عمودی و زیر هم طراحی شده است. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل است و در یک حفره کوچک وسط نمایشگر قرار گرفته است.

گلکسی S20 FE تمام سنسورها و امکانات ضروری مانند ژیروسکوپ، شتاب سنج، نسخه 5 بلوتوث، وای فای 6 و ... را دارد. درگاه شارژ این گوشی نیز USB-Type C است. این گوشی ضدغبار است و گواهی IP68 دارد.

این گوشی یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 15 واتی، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید سامسونگ ابعاد 74.5*8.4*159.8 میلی متری و وزن 190 گرمی دارد و در 6 رنگ سفید، آبی، نارنجی، اسطخودوسی، سبز و قرمز عرضه خواهد شد.

ارسال نظر