گلکسی Tab M62 می‌تواند اولین تبلت از سری گلکسی  M باشد

رسانه کلیک -  گلکسی Tab M62 که در نوامبر اخباری درباره آن متشر شد اولین تبلت از سری گلکسی  M خواهد بود در حالی که اوایل گمان می شد این دستگاه یک گوشی هوشمند باشد.

 گلکسی Tab M62 می‌تواند اولین تبلت از سری گلکسی  M باشد

در اوایل ماه نوامبر، گزارشی درباره اینکه سامسونگ روی گلکسی M62 کار می کند، افشا شد. با این نام، در آن زمان تصور می شد این دستگاه یک گوشی هوشمند میان رده باشد. اما اکنون، گزارش دیگری نشان می دهد که این دستگاه یک تبلت است. تاکنون تمام دستگاه‌های این سری گوشی‌هایی هوشمند سطح پایین، مقرون به صرفه و میان رده بوده اند. از این رو انتظار می رفت که گلکسی M62 با شماره مدل SM-M625F نیز یک گوشی باشد.

اما الان مشخص شد این دستگاه اولین تبلت از سری گلکسی M خواهد بود. با توجه به منبع 91Mobiles، این دستگاه به عنوان گلکسی Tab M62 رسمی خواهد شد. اما متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد این محصول مشخص نشده است؛ جز این که این گوشی در نسخه با حافظه داخلی 256 گیگابایت در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر، سامسونگ دو سری تبلت دارد. مدل‌های برتر با مارک گلکسی Tab S عرضه می شوند. از طرف دیگر، مدل های ارزان قیمت با مارک گلکسی Tab A ارائه می شوند.

از آنجا که جایگاه سری گلکسی M مشابه سری گلکسی A است، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی Tab M62 یک تبلت ارزان قیمت باشد. بنابراین، ما فکر می کنیم که این می تواند جانشین معنوی تبلت گلکسی J Max باشد که تنها تبلت از سری گکسی J که در سال 2016 به بازار عرضه شد.

هفته گذشته، دستگاهی با نام گلکسی F62 با تراشه Exynos 9825 و اندروید 11 در Geekbench مشاهده شد. برای کسانی که مطلع نیستند باید گفت که این همان چیپستی است که سال گذشته در گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس به کار برده شده است. علاوه بر این، از آنجا که سری گلکسی M و گلکسی F غیر از انحصار خرده فروشی مشابه هم هستند. از این رو این گلکسی F62 می تواند گلکسی M62 باشد و اگر چنین باشد، این دستگاه یک تبلت میان رده خواهد بود.

ارسال نظر