گلکسی Z Flip 3 سامسونگ نمایشگری 6.9 اینچی با نرخ به‌روزرسانی 120Hz دارد

رسانه کلیک - سری جدید تلفن هوشمند تاشو Galaxy Z Flip احتمالا در سال آینده با نام Z Flip 3 به بازار عرضه شود و برخی از اطلاعات ان توسط منابع به بیرون درز کرده است.

گلکسی Z Flip 3 سامسونگ نمایشگری 6.9 اینچی با نرخ به‌روزرسانی 120Hz دارد

تلفن‌های هوشمند Galaxy Z Flip و Galaxy Z Flip 5G هر دو امسال به عنوان گوشی های هوشمند تاشو عمودی سامسونگ معرفی شدند. سال آینده نیز انتظار میژ رود سامسونگ مدل دیگری را با نام Galaxy Z Flip 3 طراحی و به بازار عرضه کند.

شاید مانند دیگر افراد شما هم از خود بپرسید که چرا این تلفن همراه به عنوان Galaxy Z Flip 3 وارد بازار می‌شود و نه Galaxy Z Flip 2، حدس ما این است که آنها می‌خواهند نامگذاری این گوشی نیز با نام سری جدید Galaxy Z Fold که به عنوان Galaxy Z Fold 3 به بازار عرضه می شود، همگام باشد. برخی از مشخصات این گوشی تلفن همراه هوشمند که انتظار می‌رود در تابستان 2021 به بازار عرضه شود به بیرون درز کرده است.

چون (@chunvn8888) یکی از انتشار دهندگان این اطلاعات با اصلیتی ویتنامی است که اطلاعات او با تمرکز بر نمایشگر تاشو این تلفن‌های هوشمند آینده است.

بر اساس توئیت او در حساب کاربری‌اش در توییتر، Galaxy Z Flip 3 دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با حاشیه‌های نازک‌تر و ناچ دوربین سلفی کوچکتر خواهد بود. در حالی که نسل اول Galaxy Z Flip دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی و سرعت تازه سازی 60 هرتز بود اما جانشین آن از یک نمایشگر کمی بزرگتر با نرخ به‌روز رسانی 120 هرتز است.

چون ضمن انتظار برخی دیگر از ویژگی‌های سری آینده Z Flip نوشت:

UTG جدید
دوام بسیار بهتر
بابد ببینیم که آیا این سری می‌تواند به خوبی عمر کند؟ اما به هرحال اطلاعاتی که منتشر کردم تاییدکننده آنچه من دیروز پیش از گزارش رسانه های کره ای گفتم است.

- چون (@chunvn8888) در تاریخ 25 نوامبر 2020

بر اساس گزارش‌های قبلی نسل بعدی این سری از تلفن‌های هوشمند از نمایشگر بزرگتری برخوردار است اما اندازه دقیق صفحه نمایش را مشخص نکردند. اما می‌گویند که صفحه نمایش بیرونی 2 تا 3 برابر مدل نسل اول خواهد بود، به این معنی که صفحه نمایش باید از 2.2 اینچ تا 3.3 اینچ باشد. راس یانگ، بنیانگذار DisplaySearch در اوایل ماه جاری نشان داد که صفحه نمایش خارجی این گوشی کوچکتر از Motorola Razr با اندازه صفحه نمایش 2.7 اینچی است.

جزئیات گرد هم آمده نشان می دهد که این گوشی از UTG جدید (شیشه فوق العاده نازک) بهره می‌برد که از دوام بهتری برخوردار است.

یکی دیگر از اطلاعات اصلی که در این نشت فاش شده است، ظرفیت باتری است که 3900mAh مشخض شده است. انتظار می رود ظرفیت واقعی از 3700 میلی آمپر تا 3800 میلی آمپر ساعت کمتر باشد. طرفداران سری Flip از شنیدن افزایش ظرفیت باتری از 3300mAh در داخل Galaxy Z Flip حتما استقبال خواهند کرد.

هیچ اشاره ای به مشخصات دوربین و RAM و ترتیب حجم ذخیره سازی و همچنین پردازنده نشده است. در حالی که مردم انتظار پردازنده اسنپدراگون 875 را دارند، هیچ اطمینانی وجود ندارد که سامسونگ ما را متعجب نکند و آن را با پردازنده Exynos در بازارهای منتخب عرضه کند. گفته می شود اگزینوس 2100 آینده سامسونگ قدرتمندتر از چیپست پرچمدار کوالکام است و اگر سامسونگ به چیپ ست خود اطمینان داشته باشد، هیچ کس نمی تواند مانع قرار دادن آن در داخل Galaxy Z Flip 3 شود. هرچند که براب اطلاعات دقیق و موثق‌تر باید منتظر اعلام رسمی خود سامسونگ بمانیم اما تا آن زمان می‌توان این اطلاعات را با کمی شک و تردید قبول کرد.

ارسال نظر