گلکسی Z fold 2 تست دوام را با سنسور اثر انگشت شکسته پشت سر گذاشت

رسانه کلیک - ویدیویی از تست دوام گوشی گلکسی Z fold 2 در یوتیوب منتشر شده که نشان می‌دهد گرد و خاک داخل لولای این گوشی به راحتی خارج می‌شوند و نمایشگر آن تقریبا دوام خوبی دارد. 

گلکسی Z fold 2 تست دوام را با سنسور اثر انگشت شکسته پشت سر گذاشت

زک نلسون که در یوتویوب به خاطر ویدیو های تست دوام گوشی های هوشمند معروف است؛ اخیرا ویدیویی از جدید ترین گوشی تاشو سامسونگ به نام گلکسی Z fold 2 منتشر کرده که در کمال تعجب ، این گوشی آزمایشات دقیق شکنندگی او را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

سال گذشته وقتی گلکسی فولد اورجینال به بازار آمد، زک ویدیویی از تست دوام آن ساخت. اگرچه این گوشی پس از تست دوام سالم ماند؛ اما برخی از ذرات شن و ماسه وارد لولای آن شدند و هرگز خارج نشدند. همچنین صفحه نمایش تاشو این گوشی شکننده بود؛ زیرا یک لایه CPI (پلیمرید بی‌رنگ) دارد.

امسال گلکسی زد فولد 2 در حالی به بازار آمده که دارای یک پوشش UTG یاUltra Thin Glass روی صفحه نمایشگر تاشو 120 هرتزی خود است. در این آزمایش، ذرات شن و ماسه وارد لولای نمایشگر شدند؛ اما به‌راحتی خارج شدند. صفحه نمایشگر نیز شکننده نبود اما به‌راحتی خراش برداشت.

بعلاوه این گوشی از آزمایش تاشوندگی که one plus nord و ipad pro 2020 نتوانسته بودند از آن عبور کنند نیز جان سالم به درد برد؛ اما متاسفانه سنسور اثر انگشت جانبی با خراش خراب شد. در حقیقت، صفحه نمایشگر داخلی شکننده این گوشی تنها نقطه ضعف آن است.

مشکل مربوط به سنسور اثر انگشت به‌راحتی قابل حل شدن است؛ اما دوام پنل تاشو برای تبدیل شدن به یک نمایشگر شیشه‌ای نرمال، به سال‌ها زمان نیاز دارد.

ارسال نظر