گوشی ارزان قیمت وان پلاس بزودی معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - یکی از محصولات پرطرفدار شرکت وان پلاس سری نورد این کمپانی است. حال گوشی ارزان قیمت وان پلاس قرار است تا امسال هم مثل سال گذشته علاقه مندان را شگف زده کند.

گوشی ارزان قیمت وان پلاس بزودی معرفی خواهد شد

به گزارش یکی از افشاگران معروف با نام مکس جامبور، گوشی ارزان قیمت وان پلاس امسال با نام Nord N1 5G شناخته می‌شود.

سال گذشته وان پلاس نورد در ماه جولای معرفی شد که با داشتن برخی قابلیت های خوب، برچسب قیمتی مناسبی را نسبت به رقبای خود داشت که در دو مدل Nord N10 و Nord N100 معرفی شدند. گفته می‌شود مدل N1 شباهت زیادی به N10 خواهد داشت و قیمتی کمتر از ۳۹۹ دلار خواهد داشت. با اینکه هنوز اطلاعات خاصی درباره این گوشی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تا جنس بدنه این گوشی از پلاستیک بوده و از پردازنده میان رده اسنپدراگن استفاده کند.

مدل N10 همراه با یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و یک صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچ در کنار پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری و پردازنده اسنپدراگن ۶۹۰ عرضه شد. با این وجود، در طی بررسی متخصصان متوجه شدند که این گوشی عملکرد متوسطی داشته و توصیه آن برای خرید دشوار است. مدل N1 باید بتواند با رفع این مشکلات، موفقیت خود را در مقابل دیگر رقبای میان رده خود همچون گوگل، شیائومی و سامسونگ تثبیت کند.

البته وان‌ پلاس برای حل این مشکلات زمان زیادی لازم دارد اما با توجه به سابقه این شرکت در تولید گوشی هایی با کیفیت بسیار بالا انتظار می رود تا آنها بتوانند این بار در رقابت با دیگر گوشی های میان رده، عملکرد قوی تری را نسبت به گذشته داشته باشند. با موفقیت این سری از گوشی های میان رده در این شرکت، وان پلاس می‌تواند در کنار فروش سری پرچمدار امسال خود با نام OnePlus 9، محصولاتی را عرضه کند تا انواع اقشار امکان استفاده از گوشی های این شرکت را داشته باشند.

ارسال نظر