گوشی اوپو A16 همراه پردازنده مدیاتک و باتری غول پیکر معرفی شد

شرکت اوپو بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار از جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود همراه پردازنده هلیو جی۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد. 

گوشی اوپو A16 همراه پردازنده مدیاتک و باتری غول پیکر معرفی شد

از زمان انتشار اخبار پیرامون گوشی مقرون به صرفه جدید شرکت اوپو تقریبا ۲ ماه می‌گذرد. حال از این گوشی بطور رسمی در کشور اندونزی رونمایی شده است.

این گوشی از یک پردازنده با عملکرد مناسب، مجموعه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و یک باتری غول‌پیکر بهره می‌برد. حال بیایید نگاهی دقیق‌تر به مشخصات و قیمت محصول جدید اوپو بیاندازیم.

با توجه به اعلام رسمی این کمپانی چینی، گجت مقرون به صرفه اوپو با ابعاد ۸.۴ × ۷۵.۶ × ۱۶۳.۸ و وزن ۱۹۰ گرم در سه رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

درباره مشخصات پنل جلویی این دستگاه می‌توان به استفاده از یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶.۵۲ اینچ با رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۲۶۹ پیکسل بر اینچ، صفحه نمایش ۶۰ هرتز، حداکثر میزان روشنایی ۴۸۰ نیت اشاره کرد. هم‌چنین طبق بررسی‌های انجام شده ۸۸.۷ درصد از پنل جلویی دستگاه را صفحه نمایش تشکیل داده است.

درباره مشخصات داخلی نیز باید بگوییم در لایه‌های زیرین این محصول پردازنده مدیاتک هلیو جی۳۵ همراه ۳ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4x و ۳۲ گیگابایت حافظه رام وظیفه پردازش و نگهداری فایل‌های گوشی را برعهده دارد.

همانطور که گفتیم تامین انرژی گجت معرفی شده توسط باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با سرعت شارژ ۱۰ وات انجام می‌شود. درباره سیستم‌عامل گوشی جدید اوپو باید بگوییم این محصول از اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 11.1 بهره می‌برد.

دوربین سلفی دستگاه مورد اشاره ۸ مگاپیکسلی بوده و پنل پشتی از یک مجموعه دوربین سه‌گانه شامل لنزهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، سنسور ۲ مگاپیکسلی مونوکروم و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره‌مند است.

طبق اعلام رسمی این شرکت چینی، گوشی اوپو A16 با قیمت ۱۳۸ دلار به بازار اندونزی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است هنوز هیچ صحبتی درباره عرضه جهانی محصول معرفی شده به میان نیامده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار پیرامون عرضه این گوشی به دیگر بازارهای جهانی مطلع شوید.

ارسال نظر