گوشی جدید IQOO با شماره مدل V2143A در اینترنت مشاهده شد

رسانه کلیک - به تازگی گوشی جدید IQOO همراه با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE و مشخصات نسبتا ضعیف در وبسایت تجهیزات مخابراتی چین به نمایش گذاشته شده است. 

گوشی جدید IQOO با شماره مدل V2143A در اینترنت مشاهده شد

طبق داده‌های بدست آمده از وبسایت TENNA، به نظر می‌رسد که شرکت آیکو قصد دارد تا بزودی از یک محصول مقرون به‌صرفه و ارزان قیمت رونمایی کند. البته هنوز مشخص نیست که گجت مورد بحث با چه نامی به بازار چین راه پیدا کند. اما شایعات حاکی از آن است که آیکو قصد دارد این گوشی را به عنوان اولین محصول از سری U معرفی کند.

با توجه به لیست منتشر شده از گوشی جدید IQOO می‌توان گفت که این محصول از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی کرده و می‌تواند نیاز‌های روزمره کاربران را برآورده کند.

طبق فهرست موجود، این محصول از یک صفحه نمایش TFT در اندازه ۶.۵۱ اینچ، رزولوشن اچ‌دی‌پلاس، نسبت ۲۰:۹ و طراحی دوربین سلفی قطره‌ای بهره می‌برد. ابعاد این محصول ۸.۴۱ × ۷۶.۳۲ × ۱۶۴.۴۱ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۹۱.۴ گرم گزارش شده است.

این محصول با شماره مدل V2143A، از یک باتری ۴۹۱۰ میلی آمپری همراه با سرعت شارژ ۱۸ وات و اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. گجت مورد بحث از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. آیکو جدید همچنین در سه حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت در کنار حافظه رام‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

با نگاه به گوشه سمت راست دستگاه، دکمه‌های ولوم و پاور گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد. دوربین سلفی بکار رفته در این گجت از یک لنز ۸ مگاپیکسلی برخوردار است؛ در حالی که دوربین پشتی آن از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو/تشخیص عمق و فلش LED بهره می‌برد.

آیا تابحال از گوشی‌های تولید شده توسط این کمپانی چینی استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر