گوشی می میکس 4 شیائومی به دوربین سلفی درون نمایشگر مجهز شده است

رسانه کلیک – گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت شیائومی تا یک ماه دیگر از نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی درون نمایشگر خود یعنی می میکس 4 رونمایی می‌کند.

گوشی می میکس 4 شیائومی به دوربین سلفی درون نمایشگر مجهز شده است

شیائومی در حال آماده‌سازی یک گوشی پرچمدار برای عرضه به بازار است. این محصول که در حال حاضر با نام می میکس 4 شناخته می‌شود، نخستین اسمارت فون شیائومی بوده که به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شده است. بدیهی است که فقدان سنسور در صفحه اصلی راه را برای افزایش هر چه بیشتر اندازه نمایشگر باز می‌کند.

طبق اظهارات Ice Universe، دوربین محصول به هیچ عنوان با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست. این افشاگر پیش از این نیز گفته بود گوشی جدید شیائومی از یک نمایشگر بزرگ با کناره‌های خمیده بهره می‌برد.

گوشی می 11 اولترا بهترین پرچمدار شیائومی تا به امروز است که به نمایشگر اولد 6.81 اینچی با رزولوشن Quad HD+ مجهز شده است. ظاهرا می میکس 4 با اینکه قیمت بالاتری نسبت به می 11 اولترا دارد اما همان کیفیت نمایش را ارائه می‌دهد.

پرچمدار جدید دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات است و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون 888 یا 888 پلاس کوالکام کمک می‌گیرد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز حدود 925 دلار است.

شرکت چینی احتمالا اواسط یا اواخر ماه اوت از محصولات جدید خود از جمله سری می پد 5، می CC1، رابط کاربری MIUI 13 و گوشی می میکس 4 رونمایی می‌کند. بنابراین باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم تا ببینیم کدام یک از اطلاعات فوق به واقعیت تبدیل می‌شوند.

ارسال نظر