گوشی گلکسی A03s به تراشه هلیو G35 مجهز می‌شود

رسانه کلیک - گوشی گلکسی A03s به‌تازگی در وب‌سایت ارزیابی گیک بنچ به نمایش گذاشته شده و بسیاری از مشخصات آن، از جمله تراشه هلیو G35 مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

گوشی گلکسی A03s به تراشه هلیو G35 مجهز می‌شود

گوشی گلکسی A03s

اسمارت فون جدید سامسونگ به نام Galaxy A03s و مشخصات آن به تازگی در وب‌سایت ارزیابی گیک بنچ به نمایش گذاشته شده است. ظاهرا کمپانی کره‌ای قصد دارد پیش از عرضه رسمی، این کارایی داخلی این دستگاه را مورد آزمایش قرار دهد. احتمال می‌رود که گوشی جدید اواخر ماه جاری به طور رسمی معرفی شود.

ماه مه، یک خبرچین معروف به نام Steve Hemmerstoffer رندرهای متعددی از Galaxy A03s را در فضای آنلاین به اشتراک گذاشت. اوایل ماه جاری، این دستگاه روی پلتفرم‌های مختلفی مثل Bluetooth Sig و Bureau of Standards مشاهده شد. جواز بلوتوث تأیید کرده که SM-A037F به نام گلکسی A03s روانه بازار می‌شود. حالا نیز SM-A037F در گیک بنچ ظاهر شده است.

اطلاعات بسیاری در مورد گوشی جدید در وب‌سایت گیک بنچ افشا شده است. هندست A03s از تراشه هشت هسته‌ای MT6765V/WB مدیاتک با فرکانس پایه 2.30 گیگاهرتز استفاده می‌کند که مستقیما به هلیو G35 اشاره دارد.

محصول جدید سامسونگ به رم 4 گیگابایتی مجهز بوده و روی سیستم عامل اندروید 11 به اجرا درمی‌آید. این دستگاه توانسته در آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای، به ترتیب به امتیازهای 163 و 847 دست پیدا کند.

طبق گزارش‌های قبلی، Galaxy A03s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی ISP LCD با ناچ قطره‌ای است. این نمایشگر احتمالا از رزولوشن اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی قادر به گرفتن تصاویری با کیفیت 5 مگاپیکسل است. پنل پشتی جایگاه سیستم دوربین سه‌گانه بوده که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی می‌شود.

تاکنون خبری درباره ظرفیت باتری A03s منتشر نشده است. شاید این محصول نیز همانند مدل قبلی خود، یعنی گلکسی A02s، از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند. رندرهای موجود در فضای آنلاین نشان می‌دهند که گوشی گلکسی A03s به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگری مجهز است.

ارسال نظر