گوشی گلکسی S20 FE رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ در رویدادی با عنوان «Unpacked for Every Fan» از عضو جدید خانواده گلکسی S20 که نسخه طرفداران یا گلکسی S20 FE نام دارد رونمایی کرد. 

گوشی گلکسی S20 FE رونمایی شد

گلکسی S20 FE که چند ماه بعد از گوشی پرچمدار گلکسی S20 رونمایی شد، برخی از ویژگی‌های اعضای این خانواده را دارد. این گوشی یک صفحه نمایش AMOLED به اندازه 6.5 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد گه در بالا و وسط آن یک حفره برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 80 درجه وجود دارد.

گلکسی S20 FE اندازه‌ای میان گلکسی S20‌ و S20‌ پلاس دارد؛ اما با 193 گرم وزن، سنگین‌تر از آن‌ها است. این دستگاه قابلیت زوم ۳۰ برابری Space Zoom را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روی قاب پشتی این گوشی ماژول سه‌گانه وجود دارد که دوربین‌های آن عبارت اند از:

  • سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8
  • دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال

این گوشی هوشمند سامسونگ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود. حداکثر فرکانس یکی از این چیپ‌ها به ۳.۰ گیگاهرتز و دیگری به ۲.۷ گیگاهرتز می‌رسد که البته هردوی آن‌ها با لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده‌اند و دارای ۸ هسته پردازشی هستند.

سامسونگ برای این محصول خود یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و شارژ بی‌سیم درنظر گرفته است. این دستگاه از پورت USB Type-C، بلوتوث 5 و NFC‌ بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند با قیمت پایه 699 یورو و در رنگ‌های قرمز، نارنجی، بنفش، سبز، آبی و سفید وارد بازار خواهد شد.

ارسال نظر