گوگل پلی از دانلود ۲۸ میلیارد اپلیکیشن در سومین فصل سال خبر داد

رسانه کلیک - با توجه به آمار منتشر شده گوگل پلی از اپ استور پیشی گرفته است و با دانلود سه برابری نسبت به اپ استور در جایگاه اول قرار گرفته است. 

گوگل پلی از دانلود ۲۸ میلیارد اپلیکیشن در سومین فصل سال خبر داد

میزان استفاده از تلفن های هوشمند در ماه های ژانویه تا سپتامبر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته یک چهارم رشد کرده است در همین دوره دقیقاً دانلود اپلیکیشن ها در گوگل پلی با افزایش چشمگیری مواجه شده است و به ۲۸.۳ میلیارد دانلود در سومین فصل سال رسیده است. این مقدار از افزایش ۳۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته خبر می دهد. در مقایسه با گوگل پلی، اپ استور اپل دارای ۸.۲ میلیارد دانلود است.

گوگل با دانلود حدودا سه برابری نسبت به اپ استور دارای برتری است. در شروع سال جدید گوگل پلی دارای ۸.۶ میلیارد دانلود بوده است. در حالی که اپل ۲۶.۶ میلیارد دانلود ترکیبی در سه ماه داشت است.

با توجه به یک گزارش مشابه گوگل پلی با بیش از دو و نیم میلیون برنامه بزرگترین برنامه ارائه دهنده نمونه اپلیکیشن ها است در حالی که اپ استور تنها دارای ۱.۸۲ میلیون برنامه است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده ، بیشترین برنامه های دانلودی در پلی استور مربوط به دسته بندی بازی ها است با 13.49 درصد دانلود و در ادامه دسته بندی آموزشی با 9.11 درصد دانلود در رده دوم قرار می گیرد و بعد از آن دسته بندی بیزینس با 6.95 درصد دانلود قرار می گیرد.

ارسال نظر