ده اپلیکیشن برتر فروشگاه گوگل پلی

اپلیکیشن گوگل پلی (Google Play) روی اکثر دستگاه های اندرویدی نصب شده است. این اپلیکیشن حجیم بوده و نیروی زیادی از دستگاه را به خود اختصاص می دهد.

ده اپلیکیشن برتر فروشگاه گوگل پلی

کلیک - البته گوگل پلی بر خلاف اپلیکیشن های پیش فرض نصب شده روی سیستم عامل ویندوز، یک بخش جدا نشدنی از زندگی موبایلی محسوب می شود. بدون وجود گوگل پلی، تعدادی از اپلیکیشن های دیگر نیز قابل دسترس نخواهد بود.

اگر فردی گوگل پلی استور را روی دستگاه خود نداشته باشد، باید در اولین فرصت آن را دانلود کند.

در اپلیکیشن گوگل پلی استور تعداد زیادی اپلیکیشن رایگان و پولی وجود دارد که می توان آن ها را دانلود کرد. این اپلیکیشن همانند اپ استور اپل در سیستم عامل iOS است که ادعا می شود تعداد دانلود های بیشتری از گوگل پلی داشته است.

سال گذشته آمار دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی استور رشد چشمگیری داشت و در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ تعداد ۱۱ میلیارد دانلود از این فروشگاه به ثبت رسید.

در اینجا می خواهیم ۱۰ اپلیکیشن محبوبی که بسیاری از کاربران آن ها را دانلود کرده اند را به شما معرفی کنیم.

Facebook Messenger

این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا پیام های متنی رایگان ارسال کنند. هر زمان که شخصی آنلاین باشد می تواند پیامی برای دوستان فیسبوکی خود بفرستد; حتی اگر دوستش اپلیکیشن Facebook Messenger را روی گوشی خود نداشته باشد.

Facebook

با استفاده از این اپلیکیشن کاربران می توانند به جای استفاده از مرورگر برای دسترسی به شبکه اجتماعی محبوب خود، از آن استفاده کرده تا به صورت میان بر به اکانت خود دسترسی پیدا کنند (به خصوص اگر آن ها هیچ وقت از اکانت خود خارج نشوند). کاربران قادرند به تمامی امکاناتی که در نسخه وب وجود دارد در این نسخه نیز دسترسی داشته باشند.

Snapchat

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد در کمترین زمان ممکن پیام ها، فیلم ها، تصاویر و یا هر چیز دیگری را ارسال کنند. Snapchat از جمله برنامه هایی است که به کاربران امکان می دهد در زمان حال زندگی کنند و هر چیزی که توسط کاربر ارسال نشود ذخیره نخواهد شد.

Candy Crush Jelly Saga

Candy Crush Jelly Saga یک بازی اجتماعی به شدت محبوب است که یادگیری آن به شدت آسان بوده و اعتیاد آور نیز هست.

Pandora

این اپلیکیشن استریم موسیقی به کاربران اجازه می دهد موسیقی ها جالب را بیابند، به موسیقی ها گوش دهند و یا لیست پخش شخصی خود را بر اساس ژانر، آهنگ، هنرمند و ... ایجاد کنند. اپلیکیشن Pandora در زمینه رادیوی اینترنتی نیز به شدت محبوب است.

Color Switch

بازی ماجراجویانه Color Switch یک بازی آنلاین رایگان بوده که شما می بایست یک الگوی رنگی خاص را برای هر مانع به کار ببرید. یک نقطه کوچک نقش بازیکن را ایفا می کند و شما باید بدون باختن تا هر جا که می تواند آن را جلو ببرید. در صورتی که شما رنگ اشتباهی را لمس کنید خواهید باخت.

Instagram

این یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر است که به افراد اجازه می دهد فیلم ها و تصاویر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

Piano Tiles 2

اگر شما بلد نیستید چگونه پیانو بنوازید اصلا مهم نیست، با Piano Tiles 2 شما این کار را فرا خواهید گرفت. در این بازی شما باید نوت های صحیح را لمس کنید و از لمس نوت های سفید یا خالی بپرهیزید تا یک موسیقی زیبا نواخته شود.

Netflix

با استفاده از اپلیکیشن Netflix کاربران قادرند با استفاده از گوشی و یا تبلت خود به تماشای فیلم ها و یا سریال های تلویزیون بپردازند. این اپلیکیشن نیاز شما به مرورگر ها را برای استریم و پخش فیلم های مورد علاقه تان بر طرف می کند.

YouTube Music

این اپلیکیشن به افراد امکان می دهد هنگام مشاهده فیلم به موسیقی نیز گوش دهند.

زمانی که بحث از تعداد دانلود ها می شود، اپ استور اپل و پلی استور گوگل همیشه در حال رقابت با یکدیگر هستند. این قضیه کاملا به نفع کاربران اندروید و iOS تمام می شود چرا که آن ها اپلیکیشن های بیشتری برای استفاده در اختیار خواهند داشت.

منبع: neurogadget

ارسال نظر