هر ماه صد میلیون نفر از تلگرام استفاده می کنند

تلگرام هر ماه صد میلیون کاربر فعال دارد و روزانه سی صد و پنجاه هزار نفر به کاربران آن اضافه می شود.

هر ماه صد میلیون نفر از تلگرام استفاده می کنند

به گزارش کلیک، رسیدن به این نقطه برای تلگرام زمان زیادی طول نکشید. تلگرام حدود دو سال و نیم پیش به راه افتاد و امروز در کنفرانس جهانی موبایل 2016 اعلام که هر ماه صد میلیون کاربر فعال دارد.

بعد از به راه افتادن تلگرام، اعلام شد حدود صد هزار نفر از این سرویس پیام رسان استفاده می کنند و سپس در دسامبر 2014 این عدد به 50 میلیون نفر رسید که روزانه یک میلیارد پیام را رد و بدل می کردند. حالا، در فوریه 2016، تلگرام اعلام کرده که هر ماه 100 میلیون نفر از آن استفاده می کنند و درکنار اضافه شدن روزانه 350 هزار نفر به تعداد کاربران، یک میلیارد پیام هم از طریق این پیام رسان امن رد و بدل می شود.

نیکولای و پاول دوروف، برادرانی که در سال 2006 نرم افزار VK (بزرگ ترین سرویس شبکه اجتماعی آنلاین در اروپا که بیشتر در روسیه استفاده می شود) را راه اندازی کردند در اوایل سال 2012 شروع به کار روی تلگرام به عنوان یک پروژه تحقیقاتی کردند، زیرا قصد داشتند نرم افزاری تولید کنند که واقعا امن و در عین حال جالب باشد.

البته رشد تلگرام همراه با بررسی های بسیاری در این باره بود که تلگرام پنهان سازی اطلاعات و مخابره پیام بین تروریست ها را افزایش می دهد. پاول دوروف در این باره می گوید: حفظ حریم شخصی مهم تر از ترس ما از اتفاقات ناگوار مانند تروریسم است.

منبع : msn

ارسال نظر