بیش از 14.4 میلیون نفر برای شرایط ویژه خرید گوشی می 5 شیائومی ثبت نام کردند!

طبق تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا بیش از 14.4 میلیون نفر به منظور خرید گوشی شیائومی می 5 در شرایط ویژه و محدود این برند چینی ثبت نام به عمل آوده‌اند.

بیش از 14.4 میلیون نفر برای شرایط ویژه خرید گوشی می 5 شیائومی ثبت نام کردند!

همانطور که می‌دانید کمپانی شیائومی در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 رسما از پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند می 5 (Xiaomi Mi 5) رونمایی کرد. شیائومی به محض رونمایی از این محصول امکان ثبت نام آنلاین کاربران برای خرید این گوشی تحت شرایط خاصی را فراهم آورد. شیائومی اصلاحا یک Flash Sale را راه‌اندازی کرده و به موجب آن برا مدت زمان کوتاه و احتمالا 24 ساعته‌ای گوشی هوشمند می 5 خود را تحت شرایط ویژه و با تخفیف خاصی به فروش می‌رساند. این فروش ویژه از یکم ماه مارس آغاز می‌شود و کاربران علاقمند به منظور استفاده از شرایط آن باید ابتدا در سایت رسمی شیائومی ثبت نام به عمل آوردند.

به گزارش کلیک، هم اکنون بیش از 14.4 میلیون کاربر برای شرکت در Flash Sale شیائومی و استفاده از شرایط ویژه خرید گوشی می 5 این شرکت قبت نام به عمل آورده‌اند. هم اکنون چیزی کمتر از 5 روز از تاریخ معرفی این گوشی هوشمند می‌گذرد که شاهد ثبت رکوردی این چنینی از سوی آن هستیم. جالب است بدانید که شیائومی می 5 هم اکنون مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام محسوب می‌شود. شیائومی به دلیل عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت‌های مناسب همواره توجه بسیاری از افراد را به سمت و سوی خود جلب می‌کند. این شرکت چینی سیر صعودی فوق‌العاده‌ای را سپری کرده و در سال 2015 توانست بیش از 70 میلیون نسخه از گوشی‌های هوشمندش را به فروش برساند.

پیش بینی می‌کنیم که روند پیشرفت‎های شیائومی و سیر صعودی فروش محصولات این شرکت در سال 2016 نیز ادامه پیدا کند و ظاهرا استارت این موضوع با آغاز عرضه و فروش گوشی شیائومی می 5 زده شده است. گوشی هوشمند شیائومی می 5 از صفحه نمایشی 5.15 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) بهره‌مند است. این محصول از نظر رم شامل دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود. نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی این گوشی از نظر حافظه داخلی دو مدل 32 و 64 گیگابایتی داشته و نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی آن از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند است. نسخه تجهیز شده به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی از بدنه‌ای سرامیکی بهره می‌برد و آن را با نام اختصاصی می 5 پرو شیائومی (Xiaomi Mi5 Po) می‌شناسیم. هر دو نسخه این گوشی از تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام بهره می‌برند و دوربین اصلی آن‌ها از سنسوری 16 مگاپیکسلی و قدرتمند با قابلیت لرزشگیر اپتیکال 4 محوره تشکیل شده است. ضمنا سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول هم اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود و رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 7 OS نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر