گشت و گذار سه بعدی در طبیعت با برنامه جدید واقعیت مجازی

برنامه واقعیت مجازی برای کسانی که عاشق گشت و گذار  و سفر هستند اما امکان سفر کردن ندارند. این برنامه به کاربرانش این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانند بعضی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی جهان را ببینید بدون اینکه از جایشان تکان بخورند.

گشت و گذار سه بعدی در طبیعت با برنامه جدید واقعیت مجازی

به گزارش کلیک، برنامه واقعیت مجازی ساخته خطوط هواپیمایی Qantas استرالیا است و علاوه بر اینکه امکان مسافرت مجازی را به کاربران می دهد، به تصمیم گیری در مورد بازدید از مکان های گردشگری نیز هم کمک می کند. چون اکثر جهانگردان دوست دارند قبل از انتخاب مقصد ها اطلاعات کافی در مورد آن ها به دست بیاورند و این برنامه این موضوع را برای آن ها حل کرده است.

این اپلیکیشن Qantas VR نام دارد و به صورت ۳۶۰ درجه طراحی شده است. در حل حاضر در آن ۱۳ مقصد گردشگری طبیعی در استرالیا گنجانده شده که البته قرار است در آینده به این تعداد اضافه شود.

این هواپیمایی تصاویر هوایی زیبایی را از چشم اندازهای طبیعی استرالیا تهیه کرده و کاربر با نصب برنامه موبایلی سه بعدی این شرکت خود را در یک هلکوپتر تصور می کند که در حال گشت بر بالای چشم انداز های زیبا است.

از جمله مناظر و چشم اندازهایی که تا امروز در این برنامه وجود دارد می توان به منطقه باستانی Uluru، پارک ملی کاکادو، پل Harbour سیدنی و غیره اشاره کرد. اگر بعد از تماشای این مناظر به بازدید واقعی از آن ها علاقمند شدید می توانید در محیط همان برنامه بلیط پرواز را تهیه و خریداری کنید و برای سفر آماده شوید.

این اپلیکیشن با آیفون ، گوشی های اندرویدی ، هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ و هدست های Oculus Rift و HTC Vive سازگاری دارد. این مکان های دیدنی به صورت دو بعدی هم قابل مشاهده هستند.

ارسال نظر