پیشرفت چشمگیر نسل سوم و چهارم شبکه های ارتباطی تلفن همراه در ایران طی سال های گذشته

رسانه کلیک - معاون فناوری‌ های نوین وزیر ارتباطات گفت: ایران از نظر ارسال مبادله دیتا و اطلاعات تغییرات بزرگی داشته است و در چهار سال گذشته مبادله دیتا و پلتفرم نسل سوم و چهارم تلفن همراه به صورت رایج در کشور استفاده شده است.به گزارش کلیک به نقل از ایلنا؛ نصراله جهانگرد معاون فناوری‌ های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش جشنواره فاوا و یکصدمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در ۱۴۱ سال گذشته با صدور حکمی توسط مخبرالدوله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شد و امروز سالگرد صد و چهل و یکمین سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

پیشرفت چشمگیر نسل سوم و چهارم شبکه های ارتباطی تلفن همراه در ایران طی سال های گذشته

به گزارش کلیک به نقل از ایلنا؛ نصراله جهانگرد معاون فناوری‌ های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش جشنواره فاوا و یکصدمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در ۱۴۱ سال گذشته با صدور حکمی توسط مخبرالدوله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شد و امروز سالگرد صد و چهل و یکمین سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

نصراله جهانگرد اظهار کرد:‌ ایران از نظر ارسال مبادله دیتا و اطلاعات تغییرات بزرگی داشته است و در چهار سال گذشته مبادله دیتا و پلتفرم نسل سوم و چهارم تلفن همراه به صورت رایج در کشور استفاده شده است. این مساله تحول بزرگی در اقتصاد و زمینه‌ های اجتماعی ایران است که حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: شعار امسال جشنواره فاوا کسب و کارهای خلاقانه و دانش بنیان است و این جشنواره امسال به دنبال تعامل و ایجاد فضای رقابتی برای تحرک فاوا بوده است. ۷۴ درصد از شرکت کنندگان این جشنواره را شرکت‌ های خصوصی و حدود یک چهارم شرکت‌ های دولتی تشکیل می‌ دهند.

معاون فناوری‌ های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شرکت‌ کنندگان این جشنواره اظهار داشت: ۱۱۷ استارت آپ بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع ۳۴۵ شرکت حاضر شدند که از این میان ۲۵ برنده انتخاب شدند.

وی تاکید کرد:‌ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جوایز مهم و در سطح ملی است که بر اساس هفت معیار منبع فرآیندها، کارکنان، نتایج عملکردی، نتایج محیط زیست و جامعه، نتایج مشتریان و مصرف‌ کنندگان بررسی و ارزیابی می‌ شوند.

ارسال نظر