آغاز فروش ارزان‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی دنیا با قیمت 4 دلار!

فروش ارزان قیمت‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان با قیمت باورنکردنی 4 دلار ساعاتی پیش در هندوستان آغاز شد. این گوشی هوشمند اندرویدی Freedom 251 نام دارد.

آغاز فروش ارزان‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی دنیا با قیمت 4 دلار!

گوشی هوشمند Freedom 251 که به تازگی فروش آن در بازارهای هندوستان آغاز شده قیمتی برابر با 251 روپیه دارد که اگر بخواهیم این قیمت به دلار تبدیل کنیم، حتی به 4 دلار هم نمی‌رسد! این گوشی هوشمند به طور اختصاصی برای مستضعفین جامعه طراحی شده و مطمئنا هر فردی قادر به خرید آن خواهد بود.

این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 4 اینچی با وضوح تصویر qHD و از نوع IPS LCD بهره‌مند است. رم آن 1 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت 8 گیگابایتی را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که حافظخه داخلی این محصول با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) قابل افزایش خواهد بود. گوشی هوشمند Freedom 251 همچنین از سنسور دوربین اصلی 3.2 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 0.3 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در وبسایت فروشنده این گوشی اشاره مستقیم به بهره‌مندی دستگاه از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز شده است. با این وجود هیچ اشاره‌ای به نوع دقیق سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن صورت نگرفته است. باتری گوشی Freedom 251 هم یک باتری 1450 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی بهره‌مند بوده و از اپلیکیشن‌های خاصی نظیر واتساپ، فیسبوک مسینجر، یوتوب و .. نیز بهره می‌برد.

گوشی هوشمند Freedom 251 توسط یک کمپانی کوچک و نسبتا گم نام به اسم Ringing Bells و تحت حمایت مستقیم دولت تولید و فروش می‌شود. این کمپانی اعلام کرده که عرضه گسترده این گوشی از روز سی‌ام ماه ژوئن آغاز می‌شود. بدون تردید این گوشی هوشمند قیمت باورنکردنی را به همراه دارد. نظر شما در رابطه با این محصول و قیمت 4 دلاری آن چگونه است؟

منبع: engadget

ارسال نظر