پنج دلیل برای برتری آیفون ۷ نسبت به پیکسل گوگل

در این مطلب قصد داریم به بیان پنج دلیل بپردازیم که می تواند برتری آیفون ۷ نسبت به گوشی پیکسل گوگل را ثابت کند. در ادامه با ما همراه باشید.

پنج دلیل برای برتری آیفون ۷ نسبت به پیکسل گوگل

کلیک - تردیدی نیست گه گوشی پیکسل گوگل ویژگی های خوب زیادی دارد که باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشد؛ اما از سویی دیگر گوشی آیفون ۷ نیز ویژگی های خوب زیادی دارد که باعث می شود مقابل پیکسل گوگل قد علم کند.

این ویژگی های خوب شامل ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری خوبی می شود که باعث شده است آیفون ۷ به یکی از برترین های بازار موبایل تبدیل شود. علاوه بر این، گوشی های آیفون با مک بوک ها نیز هماهنگی کامل دارند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی پنج ویژگی گوشی آیفون ۷ بپردازیم که باعث برتری آن نسبت به گوشی پیکسل گوگل می شود. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گسترده اپل ( Apple ecosystem )

aaloepv_new

چنانچه با تمام ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های اپل آشنایی داشته باشید، دل کندن از آن ها کمی برای شما سخت می شود.

این موضوع در مورد هماهنگی و سازگاری کامل گوشی های آیفون با مک بوک ها، کاملا صدق می کند و این هماهنگی باعث می شود که کارهای مختلف را به راحتی انجام دهید.

برای مثال کاربران گوشی های آیفون می توانند با استفاده از سرویس AirDrop تصاویر و فیلم ها را به راحتی از گوشی آیفون خود به MacBook Pro و یا بالعکس انتقال دهند.

علاوه بر این گوشی های آیفون به راحتی می توانند به یک Wi-Fi hotspot برای مک بوک تبدیل شوند و در صورتی که یک بار hotspot را در گوشی آیفون خود پیکربندی کنید که کار بسیار راحتی هم است، همیشه به عنوان یک شبکه وای فای در لیست شبکه های مک بوک شما قرار می گیرد.

استفاده از اپلیکیشن تماس تصویری FaceTime و سرویس پیام رسان iMessage و دریافت تماس ها در مک بوک، نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب اپل است. لازم به ذکر است که سرویس پیام رسان iMessage تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده است.

ممکن است بسیاری از طرفداران سرسخت گوشی های اندرویدی معتقد باشند که تمام کارهایی که در این بخش ذکر شد، با دستگاه های اندرویدی نیز می توان انجام داد؛ اما هماهنگی واقعا عالی بین گوشی های آیفون و مک بوک ها چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

ظاهر بهتر گوشی آیفون ۷ نسبت به گوشی پیکسل

aalolsn_new

تردیدی نیست که گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال ظاهر خوبی دارند؛ اما به اندازه گوشی آیفون ۷ زیبا نیستند.

درست است که طراحی آیفون ۷ مربوط به سه سال پیش است و تقریبا با آیفون ۶ تفاوتی ندارد، اما باز هم زیبا به نظر می رسد.

علاوه بر این، تنوع رنگ گوشی آیفون ۷ بیشتر است و در رنگ های نقره ای، طلایی، صورتی، سیاه مات و سیاه براق عرضه شده است و تعداد محدودی از این گوشی نیز با رنگ آبی عرضه شد که همه آن ها در نخستین دقایق عرضه این گوشی، به فروش رفتند.

ضد آب بودن آیفون ۷

aalo1y0_new

همانطور که می دانید گوشی آیفون ۷ در برابر آب مقاوم است و اجازه نمی دهد که آب به گوشی آسیبی بزند که می تواند در برخی از مواقع واقعاً گوشی را نجات دهد؛ اما متاسفانه گوشی پیکسل گوگل از این ویژگی برخوردار نیست و در برابر آب آسیب پذیر است.

دوربین دوگانه آیفون ۷

aalowfs_new

آیفون ۷ دارای دوربین دوگانه است که امکان زوم کردن بدون افت کیفیت را برای کاربران فراهم می کند و دلیل این امر این است که لنز دوم به جای زوم دیجیتالی از زوم اپتیکال استفاده می کند.

در زوم اپتیکال خود لنز زوم می کند و اندازه پیکسل ها هیچ تغییری نمی کند، اما در زوم دیجیتالی اندازه پیکسل ها بزرگ می شود که باعث می شود تصویر تار شود.

در دوربین دوگانه آیفون ۷، لنز دوم کاملا هماهنگ با لنز اصلی عمل می کند که باعث می شود پس زمینه تصویر تار شود و فوکوس روی سوژه اصلی باشد. این ویژگی، افکت "بوکه" نامیده می شود و می توان آن را یکی از ویژگی های حرفه ای دوربین آیفون در نظر گرفت.

برتری iOS نسبت به اندروید

aaloepw_new

به طور کلی iOS نسبت به اندروید برتری دارد و از ظاهر بهتری نسبت به اندروید برخوردار است.

گوشی پیکسل از نسخه اندروید ۷٫۱ برخوردار است که یکی از بهترین نسخه های اندروید است؛ اما کارایی بیشتر این سیستم عامل و رنگ های متنوع تر به کار گرفته شده در ظاهر آن، به معنای برتری این سیستم عامل نسبت به iOS نیست.

ارسال نظر