فراخوان چهارمین دوره شتاب دهی به کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات

طبق فراخوان چهارمین دوره شتاب دهی به کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، تیم‌ های کارآفرین فرصت دارند تا پنجم فروردین ۹۵ در این فراخوان شرکت کنند.

فراخوان چهارمین دوره شتاب دهی به کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات

به گزارش کلیک، ملایری، مدیر مرکز شتاب دهنده استارتاپی مستقر در دانشکده فنی دانشگاه تهران در توضیح این خبر افزود: تیم های کارآفرین برای جذب سرمایه و ورود به دوره چهارم شتاب دهی تا پنجم فروردین ماه سال 1395 فرصت دارند از طریق نشانی اینترنتی www.avatech.ir ثبت نام کنند.

ملایری درباره فراخوان توضیح داد: از تیم‌ ها و افرادی که جهت ورود به این دوره ثبت نام کرده‌اند، پس از بررسی و ارزیابی‌ های لازم، برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید و پس از گزینش آنها، ابتدا ۲۰ تیم وارد مرحله پیش‌ شتاب دهی و در نهایت ۱۰ تیم به مرحله نهایی شتاب دهی راه می یابند. دوره پیش‌ شتاب دهی دو ماه و دوره‌ شتاب دهی چهار ماه به طول می‌ انجامد، تیم‌ ها در پایان دوره شتاب دهی و در روز ارائه(Demo Day) برای جلب نظر سرمایه گذاران و کسب سرمایه لازم برای گسترش کار خود، به معرفی کسب و کار خود خواهند پرداخت.

وی گفت: تاکنون ۳۰ استارتاپ طی سه دوره شتاب دهی در این مرکز فعالیت کرده‌ اند. حاصل کار این سه دوره حمایت از ۸۹ کارآفرین، ایجاد ۲۱۰ فرصت شغلی و جذب سرمایه ۷۰ درصدی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

او ضمن اشاره به استارتاپ های ریحون، تسکولو، پی پینیگ، دونیت و ... به عنوان نمونه های کسب و کار موفق شکل گرفته در این مرکز شتاب دهی، بیان کرد: ۲۵ درصد از جوانان فعال در استارتاپ‌ های این شتاب دهنده قصد ترک ایران را با هدف تحصیل در دیگر کشورها داشتند، اما با ورود به این کسب و کار، فرصت جدیدی برای ایجاد و توسعه کسب و کار در داخل کشور را برای آنان فراهم شد.

ارسال نظر