آدیداس از زباله های اقیانوس کفش تولید کرد

شرکت بین المللی آیداس با همکاری سازمان  محیط زیستی "Parley for the Oceans" ، خط تولید کفش های ساخته شده از زباله های دریایی را آغاز کرده است. آدیداس در نظر دارد با اجرای این طرح به اطلاع رسانی و  پیشگیری از آلودگی بیشتر دریاها کمک کند.

آدیداس از زباله های اقیانوس کفش تولید کرد

به گزارش کلیک - با توسعه و پیشرفت آلودگی در دریاها و در نتیجه آن تغییر در اکوسیستم دریایی شرکت های بزرگ به این فکر افتاده اند تا با اطلاع رسانی بیشتر و تمهیدات افراد را بیشتر متوجه این روند رو به رشد کنند. پیش از این برخی شرکت های تولید لباس با بهره گیری از زباله های دریایی موفق به تولید لباس هایی برای اطلاع رسانی از عمق فاجعه تخریب محیط زیست و اکوسیستم در عمق دریا شده است.

سال گذشته شرکت آدیداس با تولید نمونه ای با بهره گیری از تکنولوژی پرینت ۳ بعدی و با شعار توجه به اقیانوس ها برای پیشگیری از آلودگی آب ها کفشی را طراحی و تولید کرد که به اعتقاد کارشناسان نمونه اولیه آدیداس از تولیدات تازه این شرکت به شمار می رود که این روزها بازار را در دست گرفته است.

شرکت آدیداس با همکاری سازمان Parley طراحی و تولیدات کفش ورزشی را آغاز کرده است که پیش بینی می شود در روزهای اولیه فروش میلیون ها دلار سود را روانه این شرکت ها کند. آدیداس همچنین با اعلام خبر عرضه این محصولات در نیمه ماه نوامبر عنوان کرده است ۷ هزار جفت از این نوع کفش ورزشی در مدت محدود به صورت آنلاین و با قیمت ۲۲۰ دلار به فروش خواهد رسید.

این نوع خاص از کفش های ورزشی که با عنوان کفش های بازیافتی تلقی میشوند به میزان ۹۵ درصد از زباله ها و پسماندهای پلاستیکی شناور بر روی اقیانوس ها تهیه شده است. شرکت آدیداس در گزارشی عنوان کرده است که تمایل دارد درصد بیشتری از تولیدات خود را بر روی این نوع خاص از کفش های بازیافتی متمرکز کند.

ارسال نظر