پشتیبانی سامانه الکسا از ردیاب‌های پوشیدنی Fitbit

پس از عرضه چندین دستگاه متصل به سامانه الکسا توسط کمپانی آمازون مانند اکو و تپ، تعدادی از کمپانی‌های دیگر علاقه خود را نسبت به ورود به دنیای فناوری‌های فعال شونده با صدا نشان داده‌اند و فیت‌بیت (Fitbit) یکی از این کمپانی‌هاست.در حال حاضر، کاربران سرویس‌های این دو کمپانی قادرند تنها با استفاده از صدا، اطلاعات را از فیت‌بیت خود دریافت نمایند.

پشتیبانی سامانه الکسا از ردیاب‌های پوشیدنی Fitbit

در حال حاضر، کاربران سرویس‌های این دو کمپانی قادرند تنها با استفاده از صدا، اطلاعات را از فیت‌بیت خود دریافت نمایند.

به گزارش کلیک، سامانه الکسای کمپانی آمازون با بهره‌گیری از اینترنت اشیاء، اطلاعات را بر اساس سؤالاتی که کاربران ممکن است داشته باشند، به دست آورده و ادغام این سامانه با فیت‌بیت، تعدادی از سؤال‌های جدید و پاسخ‌های بالقوه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما تا به حال، ردیاب‌های پوشیدنی فیت‌بیت را امتحان کرده باشید، می‌توانید سؤال‌هایی از این قبیل را از آن بپرسید:

  • من در روز شنبه چند ساعت خوابیدم؟
  • من امروز چند دقیقه فعالیت کردم؟
  • من چقدر آب نوشیدم؟
  • امروز چقدر کالری سوزاندم؟

شما نیاز دارید که سؤال‌های خود را ابتدا با کلمه "الکسا" شروع کرده و پس از آن می‌توانید موارد بسیار زیادی را از آن بپرسید، البته تا زمانی که داده‌های فیت‌بیت شما برای الکسا قابل دسترس باشند.

این یکی از جنبه‌های کلیدی سامانه الکسا است که آمازون به دنبال دستیابی به آن است. با ایجاد این قابلیت، سامانه الکسا قادر خواهد بود به برخی از اطلاعات دسترسی پیدا کند، اما حضور پررنگ‌تر کمپانی‌های دیگر باعث می‌شود که این سرویس بتواند خدمات بهتر و گسترده‌تری ارائه نماید.

فیت‌بیت در گذشته نیز از خود علاقه بسیار زیادی برای همکاری با سایر کمپانی‌ها نشان داده است، از جمله همکاری با مایکروسافت به منظور ارائه سرویسی مشابه برای کاربران دستیار مجازی کورتانا. نماینده فیت‌بیت در اظهارات خود تصریح کرد که همکاری جدید با الکسا به این سامانه اجازه خواهد داد تا قابلیت‌های سرویس خود را برای مشتریان، گسترش داده و همچنین در آینده راه‌های جدیدی برای ادغام با سایر سرویس‌ها پیش روی آن قرار دهد.

این همکاری به عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک، کمک شایانی به هر دو بازار نوظهور دستگاه‌های پوشیدنی و اینترنت اشیاء خواهد کرد تا در طول چند سال آتی با سرعت بیش‌تری رشد کنند.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر