تمامی سرورهای بازی Destiny از دسترس خارج شدند

بازی Destiny یکی از بهترین عناوین ویدیویی کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی به حساب می آید. کمپانی اکتیویژن که با ساخت فرانچایز کال اف دیوتی، نام خود را در میان بازیکنان محبوب کرده، در سال ۲۰۱۴ به همکاری استودیوی بانجی و با ساخت و عرضه عنوان Destiny، یک بازی متفاوت و مولتی پلیر (چند نفره) هیجان انگیزی را در اختیار بازیکنان قرار داد. به لطف گیم پلی هیجان انگیز و جذاب آن، میزان فروش بازی در سراسر جهان از حد انتظارات نیز گذشت و رکورد خیره کننده ای از میزان فروش خود به نمایش گذاشت. از زمان انتشار تا به امروز، کمپانی اکتیویژن و استودیوی بانجی از عنوان ویدیویی خود پشتیبانی کرده و بروز سانی های مختلفی را برای رفع مشکلات بازی منتشر کردند. اما به تازگی بر اساس گزارش بازیکنان این عنوان، تمامی سرورهای بازی ویدیویی Destiny از دسترس خارج شدند و هیچ کس قادر به اجرای بازی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تمامی سرورهای بازی Destiny از دسترس خارج شدند

کمپانی اکتیویژن که با ساخت فرانچایز کال اف دیوتی، نام خود را در میان بازیکنان محبوب کرده، در سال ۲۰۱۴ به همکاری استودیوی بانجی و با ساخت و عرضه عنوان Destiny، یک بازی متفاوت و مولتی پلیر (چند نفره) هیجان انگیزی را در اختیار بازیکنان قرار داد. به لطف گیم پلی هیجان انگیز و جذاب آن، میزان فروش بازی در سراسر جهان از حد انتظارات نیز گذشت و رکورد خیره کننده ای از میزان فروش خود به نمایش گذاشت. از زمان انتشار تا به امروز، کمپانی اکتیویژن و استودیوی بانجی از عنوان ویدیویی خود پشتیبانی کرده و بروز سانی های مختلفی را برای رفع مشکلات بازی منتشر کردند. اما به تازگی بر اساس گزارش بازیکنان این عنوان، تمامی سرورهای بازی ویدیویی Destiny از دسترس خارج شدند و هیچ کس قادر به اجرای بازی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اگر اخبار گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی اکتیویژن در همین روزها، بسته الحاقی گسترده و بزرگی را تحت عنوان Rise of Iron برای بازی Destiny عرضه خواهد کرد. این بسته الحاقی، بخش های داستانی، نقشه های جدید، سلاح های جدید و... را به بازی اصلی اضافه می کند تا رضایت بازیکنان خود را به دست آورد. همان طور که می دانید، این عنوان در سال ۲۰۱۴ عرضه گشته و به همین خاطر، کم کم مراحل و محیط بازی حالت تکراری به خود می گیرد و از هیجان بازی کاسته می شود که این موضوع با انتشار بسته های گسترس دهنده، به راحتی قابل حل است. با اینکه به انتشار جدیدترین بسته الحاقی بازی نزدیک می شویم، متاسفانه مشاهده شده که تمامی سرورهای بازی در تمامی پلتفرم ها از دسترس خارج شدند و هیچ کدام از بازیکنان قادر به اجرای بازی نیستند.

استودیوی بانجی به سرعت دست به کار شده و ضمن تایید مشکلات سرور بازی، بیانیه ای را نیز در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر منتشر کرده است. بانجی در صفحه پشتیبانی توییتر خود، این چنین نوشت:

در حال حاضر، ما به دنبال یافتن راه حل و رفع مشکل پیش آمده هستیم. این مشکل از اتصال بازیکنان به سرورهای بازی Destiny جلوگیری می کند.

به نظر می رسد که این مشکل پیش آمده، مشکل سراسری به حساب می آید و تمامی بازیکنان جهان با مشکل عدم اتصال به سرورهای بازی مواجه هستند. بسیاری از بازیکنان در شبکه های اجتماعی نظیر توییتر، گزارشات خود را مبنی بر عدم اتصال به سرورهای بخش مولتی پلیر (چند نفره) ارسال کرده اند. از زمان انتشار گزارشات و بیانیه کمپانی بانجی، متوجه می شویم که این مشکل در حدود ۳۰ دقیقه پیش به وجود آمده است.

destiny_rise_of_iron-0

استودیوی بانجی از بازیکنان عنوان ویدیویی Destiny درخواست کرد که تمامی مشکلات خود را در فروم (انجمن) پشتیبانی اعلام کنند. بانجی در این زمینه گفت:

اگر شما هم در زمان اجرای بازی Destiny: Rise of Iron با مشکل عدم اتصال به سرورهای بازی مواجه هستید، لطفا مشکل خود را از طریق فروم پشتیبانی ( #help forum ) با ما در میان بگذارید.

بسته الحاقی Rise of Iron، جدیدترین بسته الحاقی عنوان Destiny به شمار می رود که با خریداری آن، محتویات زیادی اعم از بخش داستانی و... به بازی اصلی اضافه می گردد. رسانه کلیک در صورت رفع مشکل به وجود آمده، شما را مطلع خواهد ساخت. خوشبختانه استودیوی بانجی از این مشکل پیش آمده با خبر است و بزودی به بررسی و رفع آن خواهد پرداخت تا بازیکنان به تجربه جدیدترین بسته الحاقی بازی بپردازند. توجه داشته باشید که این دی ال سی، تنها برای کنسول های نسل هشتم یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه می شود و دارندگان کنسول های نسل هفتم از دریافت آن محروم می باشند.

اگر شما هم نمی توانید به سرورهای بازی متصل شوید، فقط صبر کنید! متاسفانه این مشکل، برای تمامی بازیکنان سراسر جهان پیش آمده و همه گیمرها در زمان اجرای بازی، با ارور "عدم اتصال به سرور" مواجه می شوند. پیشنهاد ما این است که به سراغ یک بازی ویدیویی دیگر رفته تا این مشکل از سوی سازندگان بازی به طور کامل برطرف شود.

شایان به ذکر است بازی پرطرفدار Destiny توسط کمپانی نامدار اکتیویژن در تاریخ ۹ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۴ برای تمامی کنسول های نسل هفتم و هشتم (ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴) عرضه شد.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با مشکل پیش آمده چیست؟ آیا شما هم در زمان اجرای بازی، با ارور "عدم اتصال به سرور" مواجه می شوید؟ شما بسته الحاقی Rise of Iron را چگونه پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین صفحه با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر