بازی های آینده مجموعه Forza برای رایانه های شخصی نیز عرضه می شوند

بدون شک، یکی از بهترین مجموعه های انحصاری کنسول ایکس باکس، مجموعه فورزا موتور می باشد که هر ساله کمپانی مایکروسافت، نسخه جدیدی از این سری را برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان عرضه می کند. این کمپانی نامدار، اخیرا در نظر دارد که تمامی عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان را بر روی رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۰ نیز منتشر کند. با این اقدام، مایکروسافت قصد دارد که میان کنسول نسل هشتم خود یعنی Xbox One و ویندوز ۱۰، ارتباط برقرار کند و کاربران این سیستم عامل و کنسول، هیچ گونه محدودیتی نداشته باشند. به همین خاطر، در اواخر بهار سال میلادی جاری، شاهد عرضه بازی Forza Motorsport 6: Apex، برای ویندوز ۱۰ خواهیم بود. چندی پیش، طبق اطلاعات منتشر شده، گویا بازی Forza Motorsport 6: Apex، اولین و آخرین نسخه از این مجموعه نیست که برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و شرکت مایکروسافت در آینده، نسخه های جدید این مجموعه را علاوه بر عرضه برای ایکس باکس وان، برای رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز منتشر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی های آینده مجموعه Forza برای رایانه های شخصی نیز عرضه می شوند

این کمپانی نامدار، اخیرا در نظر دارد که تمامی عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان را بر روی رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۰ نیز منتشر کند. با این اقدام، مایکروسافت قصد دارد که میان کنسول نسل هشتم خود یعنی Xbox One و ویندوز ۱۰، ارتباط برقرار کند و کاربران این سیستم عامل و کنسول، هیچ گونه محدودیتی نداشته باشند. به همین خاطر، در اواخر بهار سال میلادی جاری، شاهد عرضه بازی Forza Motorsport 6: Apex، برای ویندوز ۱۰ خواهیم بود. چندی پیش، طبق اطلاعات منتشر شده، گویا بازی Forza Motorsport 6: Apex، اولین و آخرین نسخه از این مجموعه نیست که برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و شرکت مایکروسافت در آینده، نسخه های جدید این مجموعه را علاوه بر عرضه برای ایکس باکس وان، برای رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز منتشر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی در طی کنفرانس بیلد کمپانی مایکروسافت (Microsoft's Build) که در شهر سان فرانسیسکو برگزار شد، طراح ارشد هنری استودیوی ۱۰ ترن، خالق مجموعه فورزا موتور، به صورت رسمی اعلام کرد که تمامی بازی های آینده مجموعه Forza، علاوه بر کنسول ایکس باکس وان، بر روی رایانه های شخصی نیز قابل بازی خواهد بود و پی سی بازها می توانند تمامی این بازی را بر روی سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۰ تجربه کنند.

آقای Dan Greenawalt در ویدیو منتشر شده از این کنفرانس، اعلام کرد که بازی Forza Motorsport 6: Apex، اولین قدم برای انتقال مجموعه فورزا بر روی رایانه های شخصی محسوب می شود و مایکروسافت در آینده، بازی های بیشتری از این مجموعه محبوب و پرطرفدار را برای پی سی عرضه خواهد کرد. آقای گریناوالت ادعا می کند که با این اقدام کمپانی مایکروسافت، قدرت سیستم عامل و پلتفرم ویندوز ۱۰ ثابت خواهد شد و سازندگان بازی های ویدیویی متوجه می شوند که چگونه می توانند عناوین خودشان را به کمک قابلیت پلتفرم جهانی ویندوز، برای تمامی دستگاه های ویندوزی عرضه کنند.

ایشان در این زمینه توضیح داد:

ادامه می دهیم! ما در نظر داریم که تمامی بازی های آینده کمپانی مایکروسافت، برای پلتفرم ویندوز ۱۰ و ایکس باکس عرضه شوند. پلتفرم جهانی ویندوز هم برای بازی سازان و هم برای گیمرها فوق العاده است. با استفاده از قابلیت پلتفرم جهانی ویندوز، می توانید تمامی بازی های ویدیویی را بر روی تمامی دستگاه های ویندوزی اجرا کنید. این بهترین و قدرتمندترین راه به حساب می آید!

همچنین آقای گریناوالت تایید کرد که بازی Forza Motorsport 6: Apex، با رزولوشن ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی رایانه های شخصی دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد. البته به شرطی که سیستم شما، توان تولید چنین قدرتی را داشته باشد! با توجه به این سخن ها، بازی Apex، بهترین و با کیفیت ترین نسخه از مجموعه فورزا محسوب می شود که از رزولوشن ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

بسته الحاقی پورشه برای Forza 6 عرضه شد

عنوان Forza Motorsport 6: Apex که یک بازی Free to Play محسوب می شود، به صورت رایگان در اواخر بهار برای رایانه های شخصی دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. متاسفانه کمپانی مایکروسافت، هنوز تاریخ دقیق این بازی را اعلام نکرده و باید تا اعلام این تاریخ، منتظر بمانیم. شایان به ذکر است که با نزدیک شدن به مراسم باشکوه E3 2016، شایعه های زیادی در پیرامون عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان بر سر زبان هاست که برخی از این شایعه ها، از نسخه سوم بازی Forza Horizon صحبت کرده اند. بر روی جلد این بازی، کمپانی مایکروسافت از تصویر ماشین لامبورگینی سنتناریو (Lamborghini Centenario) استفاده کرده است.

در پایان، باید تا برگزاری مراسم E3 سال میلادی جاری صبر کنیم و منتظر واکنش های شرکت مایکروسافت و استودیوی ترن ۱۰ باشیم. ممکن است این بازی طی چند روز آینده معرفی شود و یا کمپانی مایکروسافت در کنفرانس رسمی خود در مراسم بزرگ E3 2016، ضمن معرفی چندین بازی ویدیویی دیگر، از این بازی نیز رونمایی کرد. همراه رسانه کلیک باشید.

جدیدترین نسخه از این فرانچایز بی نظیر، Forza Motorsport 6 نام دارد که این بازی در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۵ توسط استودیوی بازی ساز مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد. این عنوان توسط استودیوی Turn 10 ساخته شده است و خوشبختانه توانست نظر بسیاری از منتقدان و گیمرها را به خود جذب کند و یک بار دیگر به طرفداران ثابت کرد که استودیوی ۱۰ ترن، به خوبی کار خودش را انجام می دهد. منتقدان نیز نمرات بسیار بالایی را به این بازی ویدیویی اختصاص دادند! برای مثال وب سایت معتبر IGN نمره ۹ از ۱۰ را به این بازی داده است. همچنین نمره متای این بازی، ۸۷ از ۱۰۰ می باشد که این میزان بیانگر بی نظیر بودن عنوان ماشینی/مسابقه ای فورزا ۶ می باشد.

دیدگاه شما در خصوص عرضه نسخه های بعدی فرانچایز فورزا برای رایانه های شخصی چیست؟ آیا شما این مجموعه را بر روی رایانه های شخصی تجربه خواهید کرد؟ این اقدام مایکروسافت را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر