همه شما محصولات مارک زوکربرگ هستید!

به یاد داشته باشید که همه شما با فراهم کردن اطلاعات، جزو محصولات مارک زوکربرگ هستید.

همه شما محصولات مارک زوکربرگ هستید!

به گزارش کلیک، امروز یک کارشناس از کاربران فیسبوک با عنوان "محصولات" این شرکت یاد کرد که به طور رایگان کار می‌کنند و به غول رسانه‌های اجتماعی برای کسب درآمد کمک می‌کنند.

ژنرال بازنشسته سابرامانیان اظهار داشت: "همه ما تصورمی‌کنیم که کاربران فیسبوک هستیم. باید به یاد داشته باشید که همه شما محصولات مارک زوکربرگ (بنیان‌گذار فیسبوک) هستید. او اطلاعات تهیه شده توسط شما را می‌فروشد و آنچه شما کسب می‌کنید یک حساب کاربری رایگان فیسبوک است و آنچه وی به‌دست می‌آورد افازیش دلارهای حساب بانکی‌اش است."

سابرامانیان، یک متخصص در ابزارهای الکترونیکی که رئیس بخش توسعه شبیه سازی ارتش هند بوده است، در اجلاس دفاع فضای مجازی ۲۰۱۶ در حیدرآباد سخنرانی کرد.

وی گفت "ما اطلاعاتی را دائما و بی‌هدف به اشتراک می‌گذاریم که بسیار شخصی هستند، و تنها به اشتراک گذاری این اطلاعات نیست، بلکه ما این اطلاعات را با لایک‌ها و دیسلایک‌هایمان در مرکز توجه قرار می‌دهیم.

ما در حقیقت به این مرد کمک می‌کنیم تا ارزش تبلیغات خود را بالا ببرد...شما محصولاتی هستید که وی به فروش می‌رساند و در بین بیش از یک و نیم میلیارد مشتریان فیسبوک، شما کارگران رایگان هستید که به صورت گروهی در دسترس هستند."

رئیس مرکز تحقیقات BioAxis، آمیت کومار گفت هیچ معاهده بین المللی در زمینه امنیت سایبری وجود ندارد، در حالی که دو کشور می‌توانند در مورد قوانین سایبری تعامل داشته باشند که چه چیزی مجاز باشد و چه چیزی مجاز نباشد. هرچند هند یک سیاست امنیت فضای سایبری در سال ۲۰۱۳ تدوین کرد و در سال ۲۰۱۵ آن را مورد بازبینی قرار داد اما نتایج آن امیدوار کننده نبوده است.

منبع: telecom

ارسال نظر