درز تصاویری از قاب نوکیا D1C؛ شایعه درست بود

اگر از دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی باشید حتما تا به حال پی برده اید که نوکیا به زودی اجازه انتشار تلفن هوشمند تحت نام تجاری خودش را خواهد داشت، تا جایی که رسانه ها از معرفی احتمالی این گوشی در رویداد MWC یا زمان دیگری از سال ۲۰۱۷ خبر می دهند.

درز تصاویری از قاب نوکیا D1C؛ شایعه درست بود

به گزارش کلیک، به تازگی تصاویری واقعی منتشر شده اند که نمایش دهنده قاب پشتی یک تلفن همراه هستند؛ تلفنی که نام نوکیا را یدک می کشد. این در حالی است که دیروز نیز تصویر پردازش شده ای از نمای روبرویی و پشتی این دستگاه منتشر شده بود و با وجود انتشار تصاویر واقعی فعلی می توان گفت نما های دیروز، چیزی فراتر از یک شایعه ساختگی بودند. البته پر واضح است که قاب های نمایش داده شده هنوز در مراحل ابتدایی طراحی و تولید به سر می برند، پس طبیعی است که منتظر تغییراتی هرچند جزئی در نسخه نهایی باشیم.

این تلفن هوشمند اندرویدی نوکیا که با کد D1C معرفی شده است، دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و بدنه فلزی و سنسور اثر انگشت خواهد داشت. همچنین بر حسب اطلاعاتی که از نرم افزار بنچمارک گیری AnTuTu در مورد این گوشی منتشر شده است، از چیپست اسنپ دراگون ۴۳۰، پردازنده هشت هسته ای، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۵، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی می توان به عنوان مشخصات سخت افزاری این گوشی نام برد. علاوه بر آن، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی یاری گر شما در ثبت لحظاتتان خواهند بود.

ارسال نظر