لحظه شگفت‌انگیز انفجار پیرکس

یکی از مواردی که این روزها در اینترنت بسیار زیاد دیده می‌شود، ویدئوهای جالب و متنوع است، اما دو فرد ماجراجو ویدئوهای زیبایی با کمک تصویربرداری حرکت آهسته خلق کرده‌اند که بسیار طرفدار دارد.

لحظه شگفت‌انگیز انفجار پیرکس

به گزارش کلیک، دو نفر به نام‌های گوین فری و دانیل گروچی که با عنوان فیلم‌ساز برای کانال Slow Mo Guys در یوتیوب هم شناخته می‌شود ویدئوی جالبی ساخته‌اند. این دو با کمک اشیای روزمره و یک دوربین فوق حرکت آهسته ویدئوهایی می‌سازند که رویدادهای ساده‌ای مانند ترکیدن بادکنک یا پاشیدن آب گودال مانند جلوه‌های ویژه هالیوودی به نظر می‌رسند.

آن‌ها در آخرین ویدئوی خود نشان دادند زمانی که یک ظرف پیرکس که معمولا ظرف‌های بادوامی هستند، مجبور به تحمل تغییرات شدید دمایی می‌شوند: ابتدا روی شعله حرارت می‌بیند و سپس در آب یخ قرار داده می‌شود.( تذکر: این کار را در خانه آزمایش نکنید.)

حتی با استانداردهای Slow Mo Guys، این ویدئو در حالت بسیار آهسته انجام می‌شود. در مقایسه با ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم در هر ثانیه که در آیفون موجود است، فری و گروچی فیلم‌سازی را با ۲۸۰۰۰ فریم در هر ثانیه شروع کردند پیش از اینکه سریع‌ترین فیلم‌برداری خود را انجام دهند: ۳۴۳،۰۰۰ فریم به ازای هر ثانیه.

آن‌ها تنها از انفجار پیرکس فیلم نمی‌گیرند. این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که در واقعیت چقدر طول می‌کشد تا شیشه منفجر شود و آن را با عکس‌العمل یک شخص هنگام ریختن آب روی چشمش مقایسه می‌کند. در این ویدئو می‌بینید ما انسان‌ها چقدر کند عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

زمانی که این ویدئو روی یوتیوب قرار گرفت، تنها یک آخر هفته پخش شد و تاکنون ۲،۲۲۰،۸۵۳ بار بازدید داشته است.

ارسال نظر