آمازون با فراهم کردن شرایط آپلود فیلم از یوتیوب پیشی گرفت

منبع: telegraph

آمازون با فراهم کردن شرایط آپلود فیلم از یوتیوب پیشی گرفت

به گزارش کلیک، این برنامه که مشابه یوتیوب و دارای خدمات شخصی است، تحت عنوان آمازون ویدیو دیرکت (Amazon Video Direct)، در آینده به طور فراگیرتر در برنامه های فیلم و تلویزیون که توسط فیلم آمازون ارائه می شوند قرار می گیرد.
عمده کاربران در آمریکا، انگلیس، آلمان، اتریش و ژاپن می توانند آن را ببینند. همچنین می توان فیلم را برای تماشاگران بیشتری در آمازون آپلود کرد که یا با تبلیغات یا با پرداختی بسیار کم پشتیبانی می شود.
جیم فریمن رئیس فیلم آمازون می گوید: "اکنون زمان خوبی برای خلق محتواست. حالا نسبت به هر زمان دیگری راه های بسیار زیادی برای توزیع کار وجود دارد و برای اولین بار، با آمازون ویدیو دیرکت، خدمات شخصی برای تهیه کنندگان فیلم وجود دارد تا بتوانند مضمون شان را به یک مرکز متعهد ارائه دهند."
شرکت کارش را با چندین رسانه که بتوانند فیلم هایشان را از همین امروز منتشر کنند شروع کرد، مانند کاند نست اینترتینمنت (Conde Nast Entertainment)، چایلد فرندلی متل (child-friendly Mattel) و بیزنس اینسایدر (Business Insider).
همچنین این برنامه به طور ماهیانه شامل اهدای ا میلیون دلار از خزانه آمازون است که هر ماه میان ۱۰۰ سازنده برتر که فیلم شان را از طریق آمازون ویدیو دیرکت آپلود کردند تقسیم می شود و از اول ژوئن هم شروع خواهد شد.
خدمات شخصی در آمازون
این حرکت که به هنرمندان اجازه می دهد خودشان آثارشان را منتشر کنند برابر با سرویس کیندل دیرکت پابلیشینگ (Kindle Direct Publishing) است که در ۲۰۱۰ در انگلستان شروع به کار کرد. این خدمات به هر کسی اجازه می دهد که خودش کتابی را در فروشگاه کیندل منتشر کند و از سودش بهره ببرد.
موفقیت این برنامه قابل توجه است. طبق گزارشات آمازون، ریچل ابوت معروف ترین مولف مستقل انگلستان بیش از یک میلیون کتاب در سطح جهان فروخته است و در رده چهاردهم ۱۰۰ مولف برتر کیندل جای دارد.
علاوه بر این شش مولف که خودشان ناشر هستند در میان صد مولف برتر کیندل و هفت کتاب که توسط مولف شان منتشر شده اند در میان صد کتاب برتر کیندل حضور دارند.
گروه فیلم آمازون امسال سال شلوغی داشت. ماه قبل غول تجاری اینترنتی سیاتل گزینه متمایز دیگری برای فیلم به طور ماهیانه در آمریکا ارائه داد، که شانه به شانه با شرکت تلویزیونی اینترنتی نت فیلیکس پیش می رود.

منبع: telegraph

ارسال نظر