اندروید 9 احتمالا در تاریخ 20 آگوست عرضه می شود

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین شایعه منتشر شده در رابطه با نسخه آینده سیستم عامل موبایل گوگل، تاریخ عرضه اندروید 9 احتمالا 20 آگوست خواهد بود.

اندروید 9 احتمالا در تاریخ 20 آگوست عرضه می شود

در حالی گزارش ها و شایعات از اندروید 9 و یا اندروید P با نام Pistachio یاد می کنند، گوگل هنوز نام رسمی این نسخه از سیستم عامل موبایل خود را اعلام نکرده است ( نام اصلی اندروید پی فاش شد؛ Pistachio یا پسته ). شایعه ای جدید تاریخ عرضه اندروید 9 را مشخص می کند.

تاریخ عرضه اندروید 9 به وسیله افشاگر محبوب دنیای فناوری، ایوان بلس فاش شده است. بر اساس اعلام بلس، گوگل نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود را در تاریخ 20 آگوست به صورت رسمی عرضه می کند.

در توییت بلس اطلاعات بیشتری در رابطه با اندروید P وجود ندارد. تا به امروز گوگل چندین نسخه پیش نمایش از اندروید ۹ را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. با توجه به این موضوع، تاریخی که ایوان بلس برای عرضه اندروید 9 اعلام کرده است، چندان دور از ذهن نیست.

اولین نسخه پیش نمایش اندروید P نزدیک به 5 ماه پیش برای دستگاه های گوگل پیکسل منتشر شد. از آن زمان تا به امروز شاهد عرضه 5 نسخه پیش نمایش دیگر از اندروید 9 بودیم. محصولات سری پیکسل اولین گوشی های هوشمندی محسوب می شوند که اندروید P را دریافت نخواهد کرد.

گوگل اعلام کرده این نسخه از سیستم عامل موبایل را برای محصولات نکسوس شامل نکسوس 5X و نکسوس 6P عرضه نمی کند و همچنین تبلت پیکسل C نیز این بروزرسانی را دریافت نمی کند.

در حال حاضر نمی توان تاریخ اعلام شده برای عرضه اندروید 9 را تایید کرد، چرا که گوگل اطلاعات رسمی در این رابطه منتشر نکرده است. گوگل سال گذشته اندروید اوریو 8.0 را در تاریخ 21 آگوست عرضه کرد؛ بنابراین احتمال ارائه نسخه جایگزین آن در تاریخ مشابه وجود دارد.

ارسال نظر