رونمایی از گوشی جنجالی اندی رابین در هفته جاری

اخبار جدید حاکی از آن است که استارتاپ Essential به مالکیت اندی رابین (خالق سیستم عامل اندروید) طی چند روز آینده از گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی خود رسما رونمایی خواهد کرد. در ادامه با کلیک همراه باشید.

رونمایی از گوشی جنجالی اندی رابین در هفته جاری

به گزارش کلیک ، شرکت گوگل سودای گسترش سیستم‌عامل اختصاصی خود را در سر می‌پروراند و در نتیجه‌ی تصاحب اندروید، رابین به این کمپانی ملحق شد و تا چند سال نیز مسئولیت رهبری تیم توسعه‌ی سیستم عامل اندروید را داشت. بعد از مدتی کمپانی گوگل سمت توسعه‌ی ربات را به رابین واگذار کرد، به همین دلیل نیز وی از گوگل جدا شد و پس از مدتی استارتاپ خود را تحت عنوان Essential راه‌اندازی کرد.

اندی رابین در ماه مارس از عرضه‌ی گوشی بدون حاشیه توسط استارتاپ خود خبر داد و اکنون به نظر می‌رسد که Essential در چند روز آینده این گوشی را معرفی کند. این استارتاپ صاحب یک حساب کاربری رسمی توییتر نیز شده است و انتظار داریم که در روزهای باقیمانده تا رونمایی این گوشی هوشمند بدون حاشیه، شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد آن باشیم.

تاریخ رونمایی از این محصول ۳۰ می (سه‌شنبه‌ همین هفته) اعلام شده است. انتظار می‌رود که استارتاپ اسنشل از یک گوشی‌ با حاشیه‌های بسیار باریک رونمایی کند. حساب توییتر اسنشل تصویری غیر معمول از یک گوشی هوشمند را نیز منتشر کرده که در آن یک بیرون‌زدگی در قسمت بالای گوشی وجود دارد. همان‌طور که تصویر ابتدای صفحه مشاهده می‌کنید، در لبه‌ی سمت راست سه کلید فیزیکی وجود دارد که احتمالا یکی مربوط به کلید پاور است و دو کلید دیگر برای کاهش و افزایش صدا در نظر گرفته شده‌اند.

بر پایه‌ی اطلاعات موجود، احتمالا در قسمت بالای گوشی شاهد یک رابط سخت‌افزاری برای اتصال ماژول‌ها خواهیم بود و به نظر می‌رسد که بیرون‌زدگی موجود در تصویر نیز حاصل اتصال ماژولی مانند دوربین باشد.

ارسال نظر