عینک های جدید نایک به کمک دوندگان می آیند

نایک ویژن که یکی از شرکت های تابعه نایک است و عینک های طبی و آفتابی تولید می کند، مجموعه جدیدی از عینک های آفتابی را در بهار آینده به بازار روانه می کند که دوندگان مشتریان اصلی آنها خواهند بود.

عینک های جدید نایک به کمک دوندگان می آیند

به گزارش کلیک، این مجموعه جدید در پنج مدل جدید شامل مدل گران قیمت تر نایک، عینک هوشمند وایپروینگ الیت (Vaporwing Elite) به قیمت 395 دلار عرضه خواهد شد. ولی انتظار نداشته باشید که این عینک های آفتابی هوشمند دارای تراشه های الکترونیکی که قابلیت رصد وضعیت دویدن را دارند، باشند.
در عوض، نایک ویژن در راستای خلق عینکی که مطابق با مشخصات صورت کاربر طراحی شود و شامل لنزهای ترکیبی و نیز منافذی برای جذب و خروج عرق است که به منظور کمک به کاهش بخار کردن شیشه عینک در اثر تعرق استفاده می شوند، با شرکت زیس اُپتیک همکاری کرده است.

EV0932_004

این عینک از فناوری بصری استفاده می کند و از این رو شیشه های این عینک به قدری با کیفیت هستند که به دونده این اجازه را می دهند تا بر روی یک هدف در حال حرکت تمرکز کند و شناسایی اشیا و اندازه گیری فاصله خود با آن هدف را با دقت انجام دهد. این ویژگی می تواند برای دوندگان دو استقامت مفید باشد که عادت دارند برای رسیدن به یک نشانه با بیشترین سرعت و قبل از کاهش سرعت خود، چشم از آن برندارند.

این عینک ها سبک و برای دوندگان حرفه ای ساخته شده اند ولی ظاهری اسپورت، شیک و مد روز دارند و از این رو برای استفاده روزمره مناسب اند و می توانید زمانی که در خارج از منزل قصد انجام فعالیتی را دارید از این عینک ها استفاده کنید. عینک های ویپروینگ الیت نایک در سه رنگ مختلف عرضه می شوند: قاب مشکی کدر با شیشه های قرمز براق، قاب سفید کدر با شیشه های های براق نقره ای تا طلایی و قاب سیاه براق با شیشه های استاندارد.
این مجموعه جدید که شامل ویپروینگ الیت و ویپروینگ معمولی به قیمت 395 دلار و نایک تیل ویند، تیل ویند سوئیفت و نایک بندیت در بازه قیمتی 145 تا 165 دلار است در بهار امسال عرضه خواهد شد. دو مدل تیل ویند و بندیت نایک از طریق برنامه Rx شرکت نایک ویژن در RX موجود هستند. مجموعه بهاره عینک های نایک در اول آپریل عرضه خواهد شد.

منبع:dailytelegraph

ارسال نظر