نخستین همایش توسعه‌دهندگان اپل ایران برگزار می‌شود

اولین همایش توسعه‌دهندگان اپل ایران ۲۵ شهریور ماه برگزار می‌شود.  

نخستین همایش توسعه‌دهندگان اپل ایران برگزار می‌شود

به گزارش کلیک، اپل کانف (AppleConf) رویدادی که برای نخستین بار قرار است به طور تخصصی روی موضوع اپل و مسائل مربوط به آن مانور دهد، ۲۵ شهریور ماه برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این همایش تلاش دارند با گردهم‌آوردن دوستداران اپل و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی در این حوزه، اهداف مختلفی نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزش برنامه‌نویسی و طراحی رابط کاربری، پرداختن به مسائل بازار کار آی‌اواس در ایران و جهان، فراهم‌کردن بستری برای شکل‌دهی جمع‌ها و تیم‌های کاری، و نزدیک‌ترکردن کاربران با دنیای برنامه‌نویسی را پی بگیرند و بتوانند رویدادی با ارزش، مفید، و مستمر را برگزار کنند.
علاقمندانی که مایل‌اند:
-مبانی برنامه‌نویسی، بازی‌سازی و طراحی رابط در پلتفرم‌های اپل را یاد بگیرند
- معنا و کاربرد مهندسی معکوس در آی‌اواس را بدانند و نحوه توییک‌نوشتن را یاد بگیرند
- با برنامه‌نویسان فعال کشور در حوزه اپل از نزدیک ملاقات کنند و به شکل مستند با بازار کارشان آشنا شوند
- در قرعه‌کشی‌ که توسط حامیان برگزار می‌شود شرکت کنند و شانس خود را در برنده‌شدن جوایز نفیس آزمایش کنند.
و به طور کلی، یک روز را با جمع سایر علاقه‌مندان اپل بگذرانند، و در پایان، با تجربه و دانش بیشتری نسبت به این حوزه به منزل بازگردند،
اپل کانف فرصت مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.
توجه داشته باشید که اگر برنامه‌نویس موبایل هستید و پیش از این محصولی به شکل اپلیکیشن یا موبایل تولید کرده‌اید، می‌توانید آن را برای شرکت در بخش داوری همایش اپل کانف ثبت کنید و در صورت برگزیده‌شدن، در برابر شرکت‌کنندگان حاصل کارتان را معرفی کرده و ارائه دهید. برترین اپلیکیشن‌ها از دید کاربران و داوران تندیس‌هایی به رسم تقدیم دریافت کرده و بدون شک، از یک فرصت تبلیغاتی مناسب بهره‌مند خواهند شد.
برای آشنایی با کارگاه و بخش‌های مختلف این رویداد، و یا ثبت اپلیکیشن و بازیتان، می‌توانید به وب‌سایت این همایش مراجعه کنید:
ارسال نظر