اپل از فرمول های شرکت InVisage Technologies برای ارتقای دوربین آیفون استفاده می‌کند

رسانه کلیک - آیفون به کیفیت بالای دوربین معروف است. حال اپل و InVisage Technologies به منظور افزایش کیفیت دوربین‌های آیفون همکاری‌های خود را آغاز کردند.

اپل از فرمول های شرکت InVisage Technologies برای ارتقای دوربین آیفون استفاده می‌کند

کیفیت بالای دوربین‌های اپل همیشه زبانزد عام و خاص بوده به همین دلیل، خبر خرید شرکت تولیدکننده لنز دوربین InVisage Technologies توسط اپل، چندان تعجب‌برانگیز نیست. اپل در بیانیه‌ای، به طور غیر مستقیم خبر خرید این شرکت کوچک را تأیید کرد. در این بیانیه آمده است؛ اپل، شرکت‌های کوچک تکنولوژیکی را هر زمانی که نیاز باشد، خریداری می‌کند و این شرکت نیازی نمی‌بیند که در رابطه با طرح‌ها و برنامه‌های خود توضیح بیشتری ارائه دهد.

اپل به طور واضح اشاره‌ای به خرید این شرکت نکرده و برخلاف گذشته ترجیح داده تا به جای بیانیه‌های رسمی، نظر خود را به طور تلویحی اعلام کند. از سوی دیگر، همچنان معلوم نیست که همکاری‌های اپل و InVisage Technologies چگونه ادامه پیدا می‌کند، اما رویه کاری شرکت InVisage Technologies استفاده از مواد و نرم‌افزارهای مختلف است تا در شرایط نامطلوب نوری، کیفیت تصویربرداری بهتری برای دستگاه فراهم شود.

به نظر می‌رسد با خرید این شرکت، دوربین آیفون‌های این شرکت در شرایط کم‌نور، عکس‌های با کیفیت‌تری ثبت کند. اپل برخلاف سایر رقبای خود، در این زمینه کمی عقب مانده است.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر