ویژگی خاص عکاسی از چهره (پرتره) در آیفون ۷ پلاس

آیفون ۷ و نسخه بزرگتر "پلاس" آن در سپتامبر سال گذشته میلادی توزیع شد. در حالی که مدتی از این تاریخ سپری شده است، این دو گوشی، از بهترین گوشی‌های هوشمندی حال حاضر هستند. با این وجود، اپل از تبلیغ محصولات خود دست نکشیده است و تبلیغ جدیدی برای آیفون ۷ پلاس منتشر کرده است.

ویژگی خاص عکاسی از چهره (پرتره) در آیفون ۷ پلاس

به گزارش کلیک، این تبلیغ جدید که توسط غول فناوری شهر کوپرتینو منتشر شده است، بر یکی از ویژگی‌های انقلابی گوشی‌های هوشمند تأکید شده است که آن را از سایر گوشی‌ها متمایز خواهد کرد. در ادامه به بررسی این ویژگی خواهیم پرداخت.

تبلیغ جدید اپل از ویژگی حالت چهره گوشی آیفون ۷ پلاس
شرکت اپل در کانال یوتیوب خود، تبلیغ جدیدی را به اشتراک گذاشته که بر ویژگی حالت چهره آیفون ۷ پلاس، تأکید می‌کند. این تبلیغ در واقع، قابلیت‌های تصویربرداری آیفون ۷ پلاس را نشان‌ می‌دهد. این آیفون رونمایی شده در سال گذشته با صفحه ۵٫۵ اینچی، از دو دوربین در پشت صفحه برخوردار است. این موضوع باعث شده است که شرکت اپل، بتواند کارایی گوشی خود را از نظر قابلیت‌های تصویربرداری بالا ببرد.

عنوان این ویدئو، "The City" است و زمان آن اندکی بیشتر از یک دقیقه است. در این تبلیغ، دوربین در حال فوکس کردن روی دو نفر که در حال قدم زدن هستند بوده و آهنگ "Sing to Me" در حال پخش است. توضیحات ویدئو می‌نویسد: " با حالت پرتره در آیفون ۷ پلاس، شما می‌توانید روی چیزهایی که دوست دارید تمرکز کرده و سایر چیزها را کنار بگذارید."
برای تأکید بر حالت پرتره، در ویدئو می‌بینیم که تنها این دو نفر برای قدم زدن در شهر باقی مانده‌اند، در حالی که با استفاده از حالت پرتره عکس می‌گیرند. به لطف اپل، ما برچسب " جادوی واقعی" را در انتهای ویدئو مشاهده می‌کنیم. برای جزئیات بیشتر، ویدئوی زیر را ببینید.

در حالی‌که دوربین‌های آیفون همیشه عالی بوده‌اند، مدل سال گذشته ویژگی جدیدی را به آن می افزاید و گامی به جلو بر می‌دارد. با رونمایی از آیفون ۷ و ۷ پلاس، این ویژگی به عنوان یک نسخه بتا، منتشر شد. از آن زمان تاکنون، این شرکت در حال توسعه‌ی این ویژگی بوده است.
این نخستین باری نیست که اپل، روی دوربین دولنزی‌ در آیفون ۷ پلاس تمرکز می‌کند. اما، بدون شک، حالت پرتره در آیفون ۷، برای استفاده بسیار جالب خواهد بود، چرا که روی موضوع اصلی عکس متمرکز شده و زمینه را تار می‌کند، قابلیتی که ما در دوربین‌های دیجیتال تک‌لنزی بازتابی (DSLR) آن را تجربه کرده ایم.

ارسال نظر