برندگان شرکت در کنفرانس WWDC 2016 اپل مشخص شدند

برندگان قرعه کشی شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ اپل (WWDC 2016) مشخص شدند و هم اکنون اپل در حال واریز کرن وجه نقدی مورد نظر به حساب این افراد است.

برندگان شرکت در کنفرانس WWDC 2016 اپل مشخص شدند

اپل مانند گذشته برای عرضه بلیط‌های ورودی کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ خود یک سیستم قرعه کشی را برپا کرد. ثبت نام و انجام این قرعه کشی از روز دوشنبه هفته گذشته مصادف با هجدم ماه آوریل آغاز شد و ساعاتی پیش شاهد پایان مراسم این قرعه کشی بودیم. شرکت کنندگان در این قرعه کشی شانس خود را به منظور دریافت بلیطی با ارزش ۱۵۹۹ دلار امتحان کردند. حال نتایج مربوط به این قرعه کشی مشخص شده و اپل در حال واریز مبلغ مد نظر به حساب آن دسته از افراد خوش شانسی است که در این قرعه کشی برنده شدند.

هنوز ارسال وجه نقد برندگان این قرعه کشی به پایان نرسیده و ظاهرا اپل تا پایان روز دوشنبه تمامی مبالغ مورد نظر را به حساب‌ برندگان این قرعه کشی واریز می‌کند. علاوه بر این موضوع و قرعه کشی که به منظور شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ اپل برگزار شد، کمپانی اپل کمک هزینه تحصیلی برای ۳۵۰ دانش‌ آموز اعضای سازمان‌های بنیادی در سراسر دنیا را نیز برعهده گرفته است. امسال اپل در تلاش است تا ۱۲۵ کمک هزینه تحصیلی را برای آن دسته از افرادی که از نظر مالی دچار مشکل هستند ارائه کند.

۱

در کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ اپل احتمالا شاهد رونمایی از سیستم عامل ای او اس ۱۰ خواهیم بود. در کنار این موضوع، احتمالا به روز رسانی‌هایی از سیستم عامل‌های OS X، tvOS و WatchOS اپل نیز منتشر می‌شود.

منبع: ۹to5mac

ارسال نظر