بازطراحی بسیاری از محصولات اپل

اپل در حالی از ios 10 رونمایی کرد که این سیستم عامل دارای نرم افزارهای Messages و Apple Music با طراحی جدید و آپدیت هایی برای macOS و ساعت اپل است.

بازطراحی بسیاری از محصولات اپل

به گزارش کلیک، اپل، افزونه ها و ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی را به IOS 10 اضافه کرده است تا با شرکت هایی مانند گوگل رقابت کند. اما در عین حال اپل اعلام کرده است که اطلاعات شخصی افراد محرمانه خواهند ماند.
اپل به طور کامل برخی از سیستم عامل های آیفون را بازسازی کرده است، در کنار آن تقریباً برای همه نرم افزار ساخته شده خود آپدیت هایی ارائه کرده است.

این شرکت در یک رویداد بزرگ در کالیفرنیا ios 10 را به همراه watchOS و tvOS و همچنین macOS را با نام جدید عرضه کرده است. کنفرانس توسعه دهندگان جهانی keynote کار خود را آغاز کرد، جایی که سازندگان نرم افزار می توانند پیش نمایشی را برای سیستم عامل آیفون ها و آی پدها مشاهده کنند.
ios جدید شامل یک بازطراحی کامل از نرم افزار Messages است که برای ارسال پیام های SMS و همچنین iMessages استفاده می شود.

تقریباً تمام آپدیت های جدید اکنون برای برنامه نویسان در دسترس هستند و در پاییز برای عموم ارائه خواهند شد.
اکنون شکلک ها بر روی صفحه سه برابر بزرگ تر شده اند، علاوه بر این که قابلیت جدیدی برای جایگزینی کلمات با شکلک ها در متن در صورت وجود گزینه مربوطه وجود دارد.

این نرم افزار همچنین برای اولین بار در اختیار توسعه دهندگان قرار داده شده است، این بدین معناست که نرم افزارهای دیگر اکنون می توانند از Messages استفاده کنند؛ در نمونه های نشان داده شده، قابلیت ارسال پول به دیگران و همچنین سفارش غذا از طریق نرم افزار رستوران داخل نرم افزار Messages وجود دارد.
Messages اکنون می تواند تغییر اندازه پیدا کرده و به صورت متحرک درآید تا احساسات مختلف را اضافه کند، در حالی که برای اولین بار متن های دست نوشته نیز می توانند ارسال شوند.

انیمیشن های تمام صفحه نیز می توانند در مکالمات به کار گرفته شوند. به غیر از Messages، اغلب آپدیت ها بر روی هوش مصنوعی متمرکز است.
دستیار مجازی شرکت اپل یعنی Siri، دستخوش یک آپدیت بزرگ شده است، این بدین معناست که او اکنون می تواند از یادگیری ماشینی برای پیش بینی کلماتی که شما قصد دارید در مکالمات متنی به کار ببرید استفاده کند، علاوه بر این که می تواند چهره ها را در آلبوم های تصویری شما تشخیص دهد.
این شرکت تاکید کرده است که علی رغم تجزیه و تحلیل اضافه ای که در زمینه تصاویر و پیام ها در حال انجام دادن است، هنوز باید از حفظ کامل حریم خصوصی اطمینان حاصل کند. اکثریت این کار بر روی گوشی انجام خواهد شد و هر چیزی که بر روی گوشی نباشد رمزگذاری خواهد شد یا ناشناس خواهد ماند.
به غیر از هوش مصنوعی، یکی از موضوعات بزرگ تر دیگر در اختیار گذاشتن نرم افزارهای گوناگون برای توسعه دهندگان خارجی بود.

برای مثال، Siri قادر خواهد بود تا با شرکت های دیگر صحبت کند. همچنین به عنوان بخشی از آپدیت ios عرضه شده در این رویداد، اعلام شد که نرم افزار پخش موسیقی Apple Music این شرکت یک بازطراحی کامل دریافت خواهد کرد.
این نرم افزار که قبلاً به دلیل پیچیدگی در استفاده مورد انتقاد قرار گرفته بود، اکنون بازسازی شده است.
همچنین آشکار شد که این شرکت در حال تغییر نام نرم افزار دسکتاپ macOS خود است، علاوه بر این که برای اولین بار Siri را به نرم افزار دسکتاپ کامپیوتر خود اضافه می کند.

Siri یکی از موضوعات بزرگ روز بود. این دستیار موفق شد تا از نیروی اضافی Mac برای انجام کارهای محاسباتی قدرتمند تر استفاده کند و همچنین فناوری های جدیدی را برای نسخه روی آیفون ها و آی پدها معرفی کند.
اما اپل اسپیکر خانگی قابل توجهی که بتواند با Google's Home و Amazon's Echo رقابت کند را عرضه نکرد.
همچنین به عنوان بخشی از این آپدیت، اپل در حال افزایش ویژگی هایی است که کاربران می توانند در صفحه قفل آیفون استفاده کنند. این شرکت در حال بازطراحی پیام های اطلاع رسانی خود از طریق ویژگی لمسی سه بعدی بر روی گوشی های جدیدتر است که باعث دسترسی بهتر به پیام ها، موسیقی و ویجت هایی می شود که امتیازات ورزشی و اطلاعات دیگر را نمایش می دهند.

در ضمن، اپل می گوید که ظاهر سیستم خانه هوشمند HomeKit این شرکت در حال تغییر است، به طوری که شرکت های الکترونیک و سازندگان خانگی بیشتری پشتیبانی می شوند. محور این سیستم، نرم افزار Home جدید آن است که تمام کنترل های دستگاه های HomeKit کاربر را در یک جا قرار می دهد.

ارسال نظر