پنل جلویی آیفون ۲۰۱۷ اپل به کلی توسط نمایشگر آن پوشانده می‌شود!

ظاهرا اپل قصد دارد که آیفون یا آیفون‌های ۲۰۱۷ خود را از نظر ظاهر و سبک طراحی نسبت به آنچه که تاکنون در سری محصولات آیفون این شرکت دیدم متمایز کند. آیفون ۲۰۱۷ اپل احتمالا به نمایشگری مجهز می‌شود که کل پنل جلویی دستگاه را در بر خواهد گرفت!

پنل جلویی آیفون ۲۰۱۷ اپل به کلی توسط نمایشگر آن پوشانده می‌شود!

همانطور که می‌دانید سری محصولات آیفون اپل از جمله پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمندی به شمار می‌روند که هر ساله شاهد رونمایی از نسخه‌های جدید آن و عرضه هستیم. اپل سال گذشته و طی ماه سپتامبر از دو آیفون جدیدش یعنی آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس رونمایی کرد و احتمالا طی ماه سپتامبر امسال هم از نسخه‌های جدید این دو گوشی پرده‌برداری می‌کند.

پیش بینی شده که آیفون‌های جدید اپل که احتمالا با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی می‌شود از نظر ظاهری سبکی مشابه با آیفون‌های پیشین این شرکت را به همراه داشته باشند و این موضوع منجر به عدم استقبال از این محصولات شود. اما ظاهرا برنامه‌ریزی اپل برای سال ۲۰۱۷ به شکل متمایزی انجام می‌گردد و آیفون ۲۰۱۷ این شرکت آمریکایی از نظر ظاهر و سبک طراحی محصولی منحصر به فرد خواهد بود.

به واقع وقت آن رسیده که اپل در ظاهر آیفون‌هایش تغییرات اساسی ایجاد کند. تنها ایجاد تغییر در ابعاد آیفون‌های اپل نمی‌تواند منجر به این شود که کاربران نسبت به خرید آن بیش از پیش ترغیب شوند. متاسفانه مدت‌هاست که اپل از یک سبک طراحی مشابه در آیفون‌هایش استفاده می‌کند و شاید حال وقت آن رسیده تا در این سبک طراحی تغییرات عمده‌ای ایجاد شود. بنا به اطلاعات به دست آمده، ظاهرا آیفون‌های سال آینده اپل از این تغییرات اساسی بهره‌مند می‌شود. آقای مینگ چی کو (Ming Chi Ku) که از تحلیلگران شناخته شده فعالیت‌های برند اپل است، عقیده دارد که این شرکت آمریکایی آیفون‌های سال ۲۰۱۷ خود را با ظاهری کاملا نو و متفاوت معرفی می‌کند. میزان تغییرات و نوآوری‌هایی که اپل در آیفون‌ ۲۰۱۷ خود ایجاد می‌کند به قدری خواهند بود که نام این آیفون‌ها با یک جهش محسوس "آیفون ۸" در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین احتمالا به دلیل این تغییرات عمده، اپل آیفون ۲۰۱۷ خود ا آیفون ۷S نام‌گذاری نخواهد کرد.

۲

به گزارش کلیک، آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل احتمالا به نمایشگری مجهز می‌شوند که کل پنل جلویی دستگاه را در بر می‌گیرند. این موضوع بدان معناست که بخش‌های فلزی مربوط به خروجی اسپیکر و اسکنر اثر انگشت از پنل جلویی آیفون‌های سال ۲۰۱۷ این شرکت حذف می‌شوند و کل فضای این بخش توسط نمایشگر دستگاه پوشش داده می‌شود. در این شرایط خروجی اسپیکر دستگاه در درون نمایشگر تعبیه می‌شود و احتمالا لنز دوربین سلفی دستگاه نیز در کنار آن لحاظ خواهد شد. اما در رابطه با اسکنر اثر انگشت دستگاه دو رویکرد احتمالی وجود دارد!

۱

اولین رویکرد بدین صورت است که اپل بخشی دایره‌ای شکل را در نمایشگر (پنل جلویی) آیفون ۲۰۱۷ خود ایجاد کرده و اسکنر اثر انگشت دستگاه را مانند تصویر فوق در این بخش تعبیه کند. اما در رویکرد دوم این امکان وجود دارد که خود صفحه نمایش آیفون ۲۰۱۷ اپل قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر را داشته باشد. این موضوع مدت‌هاست که تحت بررسی بوده و تا کنون هم اپل در رابطه با این تکنولوژی پتنت‌هایی را به ثبت رسانده است. بنابراین انتظار داریم که احتمال وقوع این امر به مراتب زیاد باشد.

۳

به گزارش کلیک، این احتمال وجود دارد که اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی از آیفونی رونمایی کند که نمایشگر آن ۵٫۸ اینچی و از نوع AMOLED خواهد بود. با وجود تمامی این صحبت‌ها و شایعات منتشر شده، هنوز اپل در رابطه با این موضوعات عکس‌العملی از خود نشان نداده است. در هر صورت هنوز تا ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ زمان بسیار زیادی باقی مانده و مطمئنا تا آن زمان خبرهای بیشتری در رابطه با آیفون‌ ۲۰۱۷ اپل خواهیم شنید. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟ به نظر شما آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل از نمایشگری با قابلیت اسکنر اثر انگشت بهره‌مند می‌شوند؟

منبع: appleinsider

ارسال نظر