امکانات جدید پرتال اپل و امکان کسب درآمد از آن

به گزارش کلیک، اپل این پرتال را با یک بخش جدید با هدف بحث در مورد بهترین شیوه و رشد کسب و کار از طریق App Store به روز رسانی کرده است.

امکانات جدید پرتال اپل و امکان کسب درآمد از آن

به گزارش کلیک، اپل این پرتال را با یک بخش جدید با هدف بحث در مورد بهترین شیوه و رشد کسب و کار از طریق App Store به روز رسانی کرده است .

چندین مقاله و فیلم جدید بهترین شیوه برای رسیدن به کسب درآمد بالا را کشف خواهد کرد. همچنین اپل با استفاده از یک مدل freemium برای تولید درآمد و درگیر شدن کاربران، قصد دارد یک به روز رسانی جدید را انجام دهد. یک بخش به نام " بینش توسعه" هم وجود دارد که توسعه دهندگان واقعی در مورد موفقیت های خود در فروشگاه App Store بحث می کنند.

البته هنوز جزئیاتی زیادی از کار باقی مانده است. اپل با ارائه یک فرم به توسعه دهندگان از آن ها خواست علاوه بر ارائه ایده های خود، در مورد این که آیا می خواهند نرم افزارهای تولیدی شان مهم تر جلوه کند، نظر دهند.

اگر اپل بتواند مدل Freemium را به خوبی پیاده سازی کند، می تواند حتی با تولید و عرضه نرم افزارهای رایگان و امکان پرداخت های درون برنامه ای به درآمد قابل توجهی دست یابد.

یک بخش منحصر به فرد در پرتال جدید "انتشار به روز رسانی های نرم افزار" است، که ما را با جهان عجیب و شگفت انگیز آپدیت ها آشنا می کند، و یک مسیر و زمان بندی مشخص برای ویژگی های جدیدی که قرار است در آینده ای نزدیک بیایند، ترسیم می کند.

انتخاب مدل کسب و کار یکی از کارهایی است که هر توسعه دهنده ای باید داشته باشد. زمانی که شما می خواهید برنامه ای تولید کنید باید یکی از این روش های ۴ گانه را انتخاب کنید تا بتوانید به درآمد برسید. این ۴ روش عبارتند از : free, freemium, paid and paymium

اپل بخشی به نام "بازاریابی کسب و کار با تجزیه و تحلیل" تعبیه کرده است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که بهترین کمپین های بازاریابی و فروش را با تجزیه و تحلیل و مطرح کردن سوالات اساسی، پیدا کنند تا بتواند در فروش محصول خود موفق تر عمل نمایند. البته هر چقدر هم که کمپین انتخابی قدرتمند عمل کند، نرم افزار تولید شده باید از همه نظر از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اگر شما نمی دانید که به کدام بخش نیاز دارید یا باید از کجا شروع کنید، یک دسته انتخابی با محوریت مرور کوتاه در بخش بالایی پرتال وجود دارد که می تواند بسیار مفید باشد. شما همچنین می توانید دسته هایی را که انتخاب کرده اید با سایر دسته ها مقایسه کنید، تا مطمئن شوید که انتخاب درستی کرده اید.

این اولین بار است که اپل پرتال خود را فراتر از آن چه در گذشته بوده توسعه داده و عادلانه به نظر می رسد اگر آن را با پرتال توسعه گوگل که از قبل هم چنین امکاناتی را داشت مقایسه کنیم. به نظر این بار اپل که همیشه پیشرو در طراحی و تولید بود، از کس دیگری تقلید کرده است.

حال باید دید استقبال توسعه دهندگان از این پرتال و میزان رضایت و تعامل با آن چگونه خواه بود. ممکن است ایده جدید اپل با شکست مواجه شود که احتمال آن کم هم نیست ولی احتمال این که به موفقیت برسد، بیشتر است، زیرا همان طور که گفتیم چنین نمونه هایی در گذشته هم وجود داشته و با موفقیت عمل کرده است. در ضمن اپل شرکتی نیست که اگر از موفقیت کاری که انجام می دهد مطمئن نباشد، در آن قدم بر دارد.

منبع: thenextweb

ارسال نظر