آیا شما مارک زوکربرگ بعدی هستید؟

کارشناسان فناوری با همکاری متخصصین دانش روان شناسی موفق به طراحی برنامه ای شده اند که با به کار گیری هوش مصنوعی (AI)  قادر به تشخیص کارفرینان بزرگی مانند مارک زوکربرگ است.

آیا شما مارک زوکربرگ بعدی هستید؟

به گزارش کلیک، این برنامه مدیریت شده با هوش مصنوعی، قادر است به توجه رفتار افراد کارآفرینان برتر آینده را تشخیص دهد. این برنامه با آنالیز دقیق رفتاری و شخصیتی قادر است به آسانی تشخیص دهد افراد با چه سطحی از توانایی کارآفرینی دارند. این نرم افزار با جمع آوری اطلاعات افراد از شبکه های اجتماعی قادر به تخمین میزان رشد فرد در مسئولیت های اجتماعی در محل کار است. طراح این نرم افزار "تام بولس" طی مصاحبه ای با شبکه cnn اعلام کرد، ما به دنبال شاخص های کارآفرینی در افراد مختلف هستیم، شاخص واحدی که تنها در برخی افراد یافت می شود.

این گروه تحقیقاتی متشکل از متخصصین علوم روانشناسی و همچنین برنامه نویسی، با انتخاب ۱۰ هزار نفر از افراد با استعداد این روش را در انگلستان آزمایش کردند. در نتیجه آزمایش اولیه این تعداد به ۱۰۰ نفر کاهش پیدا کرد.

روش ارائه شده در این نرم افزار به این ترتیب است که گروه انتخاب شده با علائم و شاخصه های متفاوت مورد آنالیز و برسی های علمی قرار می گیرند و پس از آن با گذر از مراحل علمی، نرم افزار اعلام می کند که فرد انتخاب شده با چه میزان از توانایی قادر به کارافرینی در چه زمینه ای است.

این نرم افزار کمک شایانی به کارافرینی و شروع یک کار موفق برای افراد به حساب می آید.

منبع: msn

ارسال نظر