بهره گیری از هوش مصنوعی در فرایند های آموزشی

گروه تحقیقاتی استفورد وسیله جدیدی برای آموزش سیستم هوش مصنوعی به منظور پیش بینی واکنش های انسان به عملکردشان توسعه داده است.

بهره گیری از هوش مصنوعی در فرایند های آموزشی

به گزارش کلیک، آن ها پایگاه دانششان را در دسترس جامعه نوشتاری آنلاین واتپد (Wattpad ) و بایگانی اش با بیش از 600 هزار داستان قرار دادند. این اطلاعات دستگاه پشتیبان را قادر می سازد (اساسا،الگوریتم یادگیری) تا عملکرد مردم در برابر محرک های مختلف را بهتر پیش بینی کند.
گروه در مطالعاتشان نوشتند: در میان میلیون ها لغت، این الگوهای خاکی (از واکنش مردم) خیلی معمول تر از نقطه مقابل نمایشی شان است. شخصیت ها در داستان های مدرن بعد از ورود به اتاق لامپ را روشن می کنند، با قرمز شدن به نظر دیگران پاسخ می دهند و در میان جلسه به تلفن شان پاسخ نمی دهند.
در آزمون های آغازین، با استفاده از دوربین های پوششی با قدرت پیش گویی، در 91 درصد موارد سیستم اشیا و افراد را به درستی تشخیص داد.
به خاطر داشته باشید که این اولین بار نیست توسعه دهندگان برای تدریس کامپیوتر به کتاب روی می آورند. همین هفته فیسبوک به A1 اش یک دسته 1.96 گیگابایتی کتاب های کودکان را به امید این که بتواند درس های مشابه را به آن آموزش دهد، ارائه داد.

منبع: engadget

ارسال نظر