برج میلاد میزبان سومین لیگ بازی های رایانه ای

رسانه کلیک - سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای از ۱۳ تا ۲۳ شهریورماه و در ۵ رشته، به میزبانی برج میلاد برگزار می‌شود.

برج میلاد میزبان سومین لیگ بازی های رایانه ای

برج میلاد طی جلسه‌های متعدد فی مابین متولیان اجرای بازی های رایانه ای به عنوان محل برگزاری این مسابقات اعلام شد. به واسطه تجربه موفق برگزاری دوره‌های قبلی در برج میلاد، امسال هم این بازی‌ها در مقیاس بزرگ‌تری در همین مکان برگزار می‌شود.

حامی و برگزارکننده اصلی این دوره رقابت‌ها، بنیاد ملی بازی های رایانه ای است. شرکت مکعب، امسال هم اجرای لیگ را به عهده می‌گیرد. این شرکت، نماینده ESWC در ایران است. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بخش بازرگانی و امور نمایشگاهی برج میلاد به عنوان متولیان این رویداد معرفی شده‌اند.

گفتنی است؛ نفرات برتر این دوره لیگ، به جام جهانی بازی های رایانه ESWC در پاریس اعزام می‌شوند و زمان‌بندی و شرایط شرکت‌کننده‌ها در لیگ بازی‌های رایانه‌ای متعاقباً به اطلاع عموم می‌رسد.

لازم به ذکر است، زمان ثبت‌نام این دوره بازی‌ها از ۲۳ مرداد تا ۵ شهریور ادامه دارد. جدول زمان‌بندی برنامه‌ها از قبل به در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا علاقه‌مندانی که در شهرستان هستند، بتوانند برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

همچنین جوایز متعددی به ارزش ۱ میلیارد ریال، برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است. برای مثال، به نفر اول رشته‌ای که بیشترین تعداد شرکت‌کننده را داشته باشد، خودروی ۲۰۶ تعلق می‌گیرد.

این بازی‌ها در ۵ رشته برگزار می‌شود که علاقه‌مندان در رشته‌های PES ۲۰۱۷ و FIFA ۲۰۱۷ در کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس ۳۶۰، بازی‌های Clash Royale و Quiz of Kings در گروه بازی‌های موبایلی و بازی Counter Strike Global Offensive در تیم‌های ۵ نفره در کامپیوتر، به رقابت می‌پردازند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و خرید بلیت این دوره از رقابت‌ها می‌تواند به آدرس evand.com/events/igl2017 مراجعه فرمایند.

ارسال نظر