Battlefield 1 بزودی رایگان می‌شود

جدیدترین نسخه مجموعه محبوب بتلفیلد بزودی برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه های شخصی رایگان می شود. اخیرا کمپانی مشهور الکترونیک آرتز، تخفیفات گسترده ای را در سراسر فروشگاه های معتبر خارجی ترتیب داده که گویا این شرکت، به فروش کنونی بازی پرطرفدار Battlefield 1 قانع نیست و همچنان خواهان فروش بیشتر آن است چرا که در پایان این هفته (۳ مارس سال ۲۰۱۷ میلادی مصادف با جمعه ۱۳ اسفند ماه)، نسخه رایگان این بازی را به مدت ۲ روز در دسترس علاقه مندان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Battlefield 1 بزودی رایگان می‌شود

اخیرا کمپانی مشهور الکترونیک آرتز، تخفیفات گسترده ای را در سراسر فروشگاه های معتبر خارجی ترتیب داده که گویا این شرکت، به فروش کنونی بازی پرطرفدار Battlefield 1 قانع نیست و همچنان خواهان فروش بیشتر آن است چرا که در پایان این هفته (۳ مارس سال ۲۰۱۷ میلادی مصادف با جمعه ۱۳ اسفند ماه)، نسخه رایگان این بازی را به مدت ۲ روز در دسترس علاقه مندان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی خبر انتشار نسخه رایگان بازی Battlefield 1 را به صورت رسمی منتشر کرد. بنا به گفته سازندگان، نسخه ایکس باکس وان و رایانه شخصی این عنوان ویدیویی از تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) الی ۵ مارس (۱۵ اسفند) در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

دارندگان کنسول ایکس باکس وان، برای تجربه نسخه رایگان بازی بتلفیلد ۱ از هیچ گونه محدودیتی برخوردار نیستند و قادر به تجربه دو بخش مولتی پلیر و تک نفره با تمامی امکانات و نقشه ها می باشند. ناگفته نماند که این نسخه، تنها برای اعضای سرویس Xbox Gold در نظر گرفته شده و اگر شما در این سرویس ویژه رموندی ها عضو نباشید، امکان دسترسی به بازی بتلفیلد ۱ وجود نخواهد داشت. در طرف دیگر، کاربران رایانه های شخصی از محدودیت های زیادی بهره مند می باشند. در این پلتفرم، سازندگان محدودیت هایی را در نظر گرفتند که بنا به این محدودیت ها، بازیکنان تنها به مدت ۱۰ ساعت اجازه تجربه بازی بتلفیلد ۱ را دارند. البته در این ۱۰ ساعت آزاد، فقط دو نقشه از بخش مولتی پلیر (چند نفره یا آنلاین) قابل دسترس است.

متاسفانه کمپانی الکترونیک آرتز، نسخه رایگان بازی Battlefield 1 را برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) تایید نکرده و گویا دارندگان این کنسول از دسترسی رایگان و محدود به این بازی محروم هستند.

توجه داشته باشید که عملکرد شما در طول تجربه نسخه رایگان بازی Battlefield 1 بر روی حساب کاربری ذخیره می شود. این ذخیره سازی، هیچ ارتباطی با پلتفرم بازی ندارد و اطلاعات بر روی حساب کاربری ایکس باکس لایو و حساب اوریجین ذخیره خواهد شد. شایان به ذکر است هم اکنون کمپانی الکترونیک آرتز تخفیف ۵۰ درصدی را روی نسخه های دیجیتال این عنوان اعمال کرده که در صورت رضایت از بازی، می توانید نسخه دیجیتالی بازی را از فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن نتورک و اوریجین خریداری نمایید.

قطعا این اقدام شرکت EA جهت افزایش فروش و تعداد بازیکنان بازی Battlefield 1 است. هم اکنون بر اساس برخی از آمارهای منتشر شده، تعداد بازیکنان فعال این عنوان به بیش از رقم ۲۵۰ هزار رسیده که در نوع خود بی نظیر است. انتظار می رود پس از انتشار نسخه رایگان بازی و اعمال تخفیف ۵۰ درصدی در تمامی فروشگاه، روند فروش صعودی بازی ادامه پیدا کند.

ساعاتی پیش، شرکت سازنده بازی بتلفیلد ۱ اطلاعات کامل و جامعی از بسته های الحاقی این عنوان ویدیویی منتشر کرد. طبق گفته سازندگان، بازی بتلفیلد ۱ در مجموع دارای ۴ بسته الحاقی است که اولین بسته در ماه مارس تحت عنوان They Shall Not Pass برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد. این دی ال سی (DLC) لباس های جدید ارتش فرانسه، تانک قدرتمند، سلاح ها و چهار نقشه جدید و دیدنی را به بازی اصلی اضافه می کند.

بسته الحاقی دوم In The Name of The Tsar نام دارد که این بار لباس های جدیدی را بر تن ارتش روسیه خواهد پوشاند. همچنین سواره نظام ها و دو نقشه بزرگ دیگر با نام Albion و Brusilov به بازی اصلی اضافه خواهد گردید. بسته الحاقی سوم بازی، با نام Turning Tides معرفی شده که یک تجربه منحصر به فردی را برای بازیکنان و طرفداران به ارمغان می آورد. در این بسته الحاقی، بازیکنان به مبارزات دریایی روی می آورند و در سواحل Gallipoli به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت. بسته الحاقی چهارم که همان آخرین بسته الحاقی بازی به شمار می رود، تحت عنوان Apocalypse، تمامی صحنات وحشتناک و غم انگیز جنگ جهانی اول را به تصویر خواهد کشید. هنوز تاریخ انتشار سه بسته الحاقی این بازی توسط الکترونیک آرتز اعلام نشده است. رسانه کلیک شما را در جدیدترین جریانات این بازی قرار خواهد داد. همراه ما باشید...

بازی پرطرفدار بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با جمعه ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شد. در ماه گذشته، سازندگان مجموعه بتلفیلد به صورت رسمی اعلام کردند که تا چند سال آینده، هیچ نسخه جدیدی از این سری عرضه نخواهد شد و تمرکز بازی سازان بر روی عناوینی همچون استار وارز بتل فرانت ۲ و... قرار می گیرد. جنبه مثبت این خبر آن است که سازندگان برای مدت طولانی از بازی بتلفیلد ۱ پشتیبانی خواهند کرد و با انتشار بروز رسانی ها و محتویات جدید، جذابیت بازی را بیشتر و بیشتر کند. جهت مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک فرمایید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با انتشار نسخه رایگان و محدود بازی Battlefield 1 چیست؟ آیا شما در این فرصت پیش آمده، عنوان بتلفیلد ۱ را تجربه خواهید کرد؟ به علت عرضه نسخه رایگان و ارائه تخفیف ۵۰ درصدی، به نظر شما رشد فروش بازی به چه میزان خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر