Battlefield 1 بزرگترین بازی این مجموعه خواهد بود!

از گذشته رقابت سختی میان دو بازی شوتر بتلیفلد و کال اف دیوتی وجود داشته که دو کمپانی الکترونیک آرتز و اکتیویژن برای فروش بیشتر و شکستن رکورد، دست به هر کاری زدند. تقریبا چهار نسخه اول مجموعه بتلیفلد، شباهت زیادی با عنوان کال اف دیوتی داشته است که در آخرین نسخه از این مجموعه (بتلفیلد هارد لاین)، سبک بازی به طور کلی تغییر یافت و داستان آن در خصوص دزد و پلیس بود. بسیاری از گیمرهای جهان، این اقدام کمپانی الکترونیک آرتز را عدم توانایی در شکست مجموعه Call of Duty دانستند و معتقد بودند که مجموعه Battlefield، در رقابت خود با کال اف دیوتی، حتما شکست می خورد. حال پس از گذشت یک سال، کمپانی الکترونیک آرتز باز هم در صحنه رقابت حضور پیدا کرده و این بار با تمام جدیت، کار خود را دنبال می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Battlefield 1 بزرگترین بازی این مجموعه خواهد بود!

تقریبا چهار نسخه اول مجموعه بتلیفلد، شباهت زیادی با عنوان کال اف دیوتی داشته است که در آخرین نسخه از این مجموعه (بتلفیلد هارد لاین)، سبک بازی به طور کلی تغییر یافت و داستان آن در خصوص دزد و پلیس بود. بسیاری از گیمرهای جهان، این اقدام کمپانی الکترونیک آرتز را عدم توانایی در شکست مجموعه Call of Duty دانستند و معتقد بودند که مجموعه Battlefield، در رقابت خود با کال اف دیوتی، حتما شکست می خورد. حال پس از گذشت یک سال، کمپانی الکترونیک آرتز باز هم در صحنه رقابت حضور پیدا کرده و این بار با تمام جدیت، کار خود را دنبال می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، هفته گذشته کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی از نسخه بعدی بازی Battlefield، با نام بتلفیلد ۱ رونمایی کرد. شاید کمتر کسی پیش بینی آن را می کرد که نسخه جدید بتلفیلد، نه تنها به آینده نرفته بلکه به گذشته نسبتا دوری بازگشته و این بار، گیمرها و علاقه مندان را به جنگ جهانی اول خواهد برد. از آن جا که ایده جنگ جهانی اول در بازی های ویدیویی کمتر دیده شده، کمپانی الکترونیک آرتز سعی دارد که امسال، بتواند رقیب سرسخت خود یعنی Call of Duty: Infinite Warfare را شکست دهد.

به همین منظور، توسعه دهندگان سخت مشغول ساخت بازی بتلفیلد ۱ هستند و استودیوی بازی ساز الکترونیک آرتز نیز با انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از این عنوان ویدیویی مورد انتظار، جذابیت و خلاقیت را به رخ گیمرها و علاقه مندان می کشد. در جدیدترین صحبت های این کمپانی، Battlefield 1 بزرگترین و خلاقانه ترین عنوان مجموعه بتلفیلد خواهد بود!

در طی کنفرانس گزارش مالی شرکت EA، آقای اندرو ویلسون، مدیر کل بخش مالی کمپانی الکترونیک آرتز، از بازخورد طرفداران مجموعه بتلفیلد در خصوص روایت جنگ جهانی اول صحبت کرد و گویا خوشبختانه، علاقه مندان مشتاقانه منتظر تجربه نسخه جدید این مجموعه هستند چرا که ایشان، تمامی بازخوردها را خوب دانست. آقای اندرو ویلسون در این باره توضیح داد:

ما در جمعه هفته گذشته و در برنامه ای کاملا زنده که بیش از ۲ میلیون نفر در سرتاسر جهان مشغول مشاهده آن بودند، از نسخه جدید بازی بتلفیلد با نام Battlefield 1 رونمایی کردیم. پس از مشاهده پیش نمایش ها و ویدیویی هایی از بازی Battlefield 1 که بسیار جذاب و زیبا بودند، طرفداران با پروژه جدید استودیوی دایس آشنا شدند و از نسخه بعدی این مجموعه پرطرفدار، مطلع شدند.

تمامی بازخوردهای طرفداران، بی نظیر بود! ویدیویی که در زمان رونمایی از این بازی به نمایش گذاشته شد، در طور چهار روز، بیش از ۲۱ میلیون بار توسط گیمرها و طرفداران مشاهده شد که این امر، موفقیت و رکورد بسیار خوبی برای کمپانی الکترونیک آرتز ترقی می شود. علاوه بر آمار مشاهده کنندگان این ویدیو، رکورد لایک ها نیز در تاریخ پیش نمایش های کمپانی الکترونیک آرتز شکسته شد و عنوان Battlefield 1، هم اکنون بیشترین لایک ها را از آن خود کرده است.

ما در نسخه جدید بازی بتلفیلد قصد داریم که بزرگترین و خلاقانه ترین عنوان مجموعه Battlefield را در اختیار گیمرهای سراسر جهان قرار دهیم. بازی Battlefield 1 دارای داستانی عمیق و احساسی، گیم پلی فوق جذاب و بی نظیر است که همه این ها، به لطف موتور قدرتمند Frostbite ساخته شده اند.

https://static3.click.ir/servev2/OTEwZAd3EmWM/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

بر اساس گفته های کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی دایس، بازی بی نظیر و مورد انتظار Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵، برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

اگر علاقه زیادی به تجربه زودتر بازی Battlefield 1 دارید، خبر خوشی در انتظار شماست! خوشبختانه کمپانی الکترونیک آرتز قبل از عرضه نسخه نهایی این عنوان، نسخه بتا و آزمایشی آن را در اختیار گیمرها و کاربران خود قرار می دهد که علاوه بر تجربه بازی، مشکلات آن را به استودیوی دایس جهت برطرف سازی اعلام کنند. هنوز تاریخ عرضه نسخه بتای این عنوان توسط دایس و EA اعلام نشده است. همچنین اگر عضو سرویس EA Access و یا Origin Access باشید، می توانید نسخه نهایی عنوان بتلفیلد ۱ را در تاریخ ۱۸ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با ۲۷ مهر ماه سال ۱۳۹۵ را بازی کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عنوان بتلفیلد ۱ چیست؟ آیا شما ایده جنگ جهانی اول را می پسندید؟ به نظر شما، روایت حال و هوای جنگ جهانی اول با توجه به سلاح های نسبتا کم آن زمان، بر جذابیت بازی تاثیر خواهد گذاشت؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر