جزییات جدید از بسته‌‌‌های الحاقی بازی Battlefield 1

سری بازی‌های Battlefield با موضوع جنگ‌جهانی به خوبی توانسته در میان گیمر‌ها جا باز کند و مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند. Battlefield 1 جدیدترین عنوان این سری محبوب بسته‌های الحاقی جذابی را در آینده دریافت خواهد کرد که در این خبر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

جزییات جدید از بسته‌‌‌های الحاقی بازی Battlefield 1

به گزارش کلیک- بازی Battlefield 1 آخرین عنوان از سری بازی‌های این فرانچایز محبوب به شمار می‌آید که توسط کمپانی DICE طراحی و ساخته شده است و به زودی اولین بسته‌ی الحاقی خود را به نام They Shall Not Pass دریافت خواهد کرد. اما این اولین و آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Battlefield 1 نخواهد بود و در آینده شاهد انتشار بسته‌های الحاقی دیگری برای این بازی خواهیم بود. بر اساس دو مطلبی که در سایت رسمی کمپانی سازنده منتشر شده است، کمپانی DICE اسامی و اولین جزییات از سه بسته‌ی الحاقی دیگر برای این بازی را آشکار کرده است.

سه بسته‌ی الحاقی در نظر گرفته شده برای بازی Battlefield 1 عبارتند از: Name of the Tsar، Turning Tides و Apocalypse. جزییات تکمیلی این سه بسته‌ی الحاقی در روز‌های آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد. کسانی که Season Pass بازی به نام Premium Pass را خریداری کنند می‌توانند دو هفته جلوتر از همه این بسته‌های الحاقی را دریافت و بازی کنند.

"امروز، ما اولین جزییات چهار بسته‌ی الحاقی بازی Battlefield 1 شامل Premuim Pass، They Shall Not Pass، Name of the Tsar، Turning Tides و Apocalypse به موجب گسترش نبرد‌های جنگ جهانی و افزایش تجارب گیمر‌ها در بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی، آشکار کردیم. گیمر‌ها قادر خواهند بود در لباس ارتش سرسخت فرانسه از میهن خود دفاع کنند و در دره‌های پوشیده از برف خائنانه به جنگ با ارتش روسیه بپردازند. بازی‌کنندگان همچنین می‌توانند در درگیری‌های شدید نیرو‌های دریایی شرکت کنند و به فتح زمین‌های مورد تصاحب توسط دشمن در یکی از بزرگترین و معروف‌ترین جنگ‌‌های جهانی به شدت تمام مبارزه کنند. بسته‌های الحاقی حاوی ۱۶ نقشه‌ی جدید برای بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی، ۲۰ سلاح جدید و کلاس الیت جدید خواهد بود. بعلاوه، گیمر‌هایی که Season Pass بازی به نام Premium Pass را خریداری کرده‌اند می‌توانند دو هفته جلوتر از همه به بسته‌های الحاقی دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را دانلود کنند علاوه بر این چهارده Battle Pack برتر بازی را می‌توانند دریافت کنند و اولویت دسترسی به سرور بازی را داشته باشند.

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که هنوز موفق به تجربه‌ای این بازی نشده‌اید، می‌توانید این هفته از ۳ مارس تا ۵ مارس نسخه‌ی آزمایشی بازی را بر روی پلتفرم‌های PC و Xbox ONE بصورت رایگان دریافت کنید.

"برای انجام نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield 1 بر روی پلتفرم Xbox ONE شما تنها نیاز به اشتراک طلایی سرویس Xbox Live دارید و می‌توانید دو بخش داستانی و چندنفره‌ی آنلاین بازی را بدون هیچ محدودیتی بر روی این پلتفرم انجام دهید. گیمر‌های PC تحت سرویس Origin نسخه‌ی آزمایشی بازی را بسیار محدودتر از پلتفرم Xbox ONE دریافت می‌کنند و تنها می‌توانند به دو نقشه‌ی بخش چند نفره‌ی آنلاین بازی و دو داستان اول بازی در حالت Single Player دسترسی داشته باشند. همچنین گیمر‌های PC محدودیت زمانی دارند و تنها می‌توانند ۱۰ ساعت به انجام این بازی بپردازند.

بازی Battlefield 1 هم‌اکنون در تمامی ریجن‌ها بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox Oneو PS4 در دسترس است.

ارسال نظر