سیستم مورد نیاز Battlefield V مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت سرشناس «الکترونیک آرتز» با همکاری استودیوی «دایس» مشخصات سیستم مورد نیاز Battlefield V را با طرفداران و بازیکنان به اشتراک گذاشت.

سیستم مورد نیاز Battlefield V مشخص شد

با اینکه بیش از پنج ماه به انتشار نسخه نهایی بازی مورد انتظار و پرطرفدار Battlefield V باقی مانده است، به نظر می رسد شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بازی سازی دایس مشتاقانه به دنبال فرصتی برای انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر از این عنوان ویدیویی هستند و تا به امروز نیز جزئیات تکمیلی و زیادی از گیم پلی و داستان آن به اشتراک گذاشته شده است.

حال با وجود اینکه تنها چند روز از معرفی رسمی و کامل این عنوان می گذرد، استودیوی دایس در اقدامی عجیب و دور از انتظار، اخیرا مشخصات سیستم مورد نیاز بازی بازی Battlefield V را در وب سایت رسمی خود منتشر کرد. این در حالی است که سایر بازی سازان و توسعه دهندگان تقریبا یک ماه قبل از زمان انتشار عنوان خود مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی را برای آماده سازی پی سی بازها مشخص می کنند.

در هر صورت، الکترونیک آرتز حتی انتشار مشخصات سیستم مورد نیاز Battlefield V را به کنفرانس رسمی خود در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی موکول نکرد و ظاهرا از هم اکنون به دنبال آماده سازی سیستم کاربران پلتفرم پی سی برای تجربه این عنوان ویدیویی بی نظیر است. بدین ترتیب، از آنجا که موتور سازنده عنوان بتلفیلد V هیچ تفاوتی با موتور سازنده بازی Battlefield 1 ندارد و هر دو بازی توسط موتور فراست بایت (Frostbite) توسعه یافته اند، با انتشار مشخصات سیستم مورد نیاز این عنوان مشخص شد که تغییرات چندانی در پایین ترین سطح گرافیکی این دو بازی ایجاد نشده است.

به عبارت دیگر، افرادی که قادر به اجرای بازی بتلفیلد 1 در پلتفرم پی سی بوده اند، به راحتی می توانند نسخه بعدی این مجموعه یعنی Battlefield V را نیز اجرا و تجربه کنند. البته، استودیوی دایس از ارائه مشخصات سیستم پیشنهادی بازی امتناع کرده و مسلما سیستم پیشنهادی این عنوان مشابه سیستم پیشنهادی بازی بتلفیلد 1 نیست و شاهد افزایش چشمگیر کیفیت و گرافیک بازی خواهیم بود.

بر اساس گفته استودیوی دایس، چنانچه به دنبال اجرای بازی بتلفیلد V با حداقل کیفیت و پایین ترین تنظیمات گرافیکی ممکن هستید، به نسخه ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز 7، 8.1 و یا 10، پردازنده مرکزی اینتل Core i5 6600K، رم ۸ گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 660 و یا ای ام دی HD 7870 (با دو گیگابایت حاظفه داخلی) احتیاج خواهید داشت. همچنین جهت نصب بازی می بایست 50 گیگابایت از حافظه دستگاه شما (هارد دیسک) خالی باشد.

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم مورد نیاز Battlefield V را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز Battlefield V

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی اینتل: Core i5 6600K
  • پردازنده مرکزی ای ام دی: AMD FX-6350
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیکی انویدیا: GeForce GTX 660
  • پردازنده مرکزی ای ام دی: AMD HD 7870
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11
  • شبکه اینترنت: اتصال به اینترنت
  • هارد دیسک (فضای مورد نیاز): 50 گیگابایت

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی بتلفیلد V می توان به انتشار رایگان تمامی محتوای اضافه و بسته های الحاقی این عنوان اشاره کرد. به بیانی دیگر، شرکت الکترونیک آرتز رسما تایید کرد که بر خلاف بازی Battlefield 1 و نسخه های پیشین این مجموعه، بازی Battlefield V دارای نسخه پرمیوم پس (Premium Pass) نیست و کلیه بسته های دانلودی و محتواهایی که پس از انتشار نسخه نهایی بازی ساخته و عرضه می شوند، به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی کاربران و بازیکنان قرار می گیرد.

به علاوه، در این بازی خبری از لوت باکس های حاشیه ساز همیشگی شرکت الکترونیک آرتز نیست و سیستم پرداخت درون برنامه ای هم لطمه ای به روند پیشرفت و گیم پلی سایر بازیکنان وارد نمی کند. به گفته سازندگان، سیستم پرداخت درون برنامه ای بازی بتلفیلد تنها شامل آیتم های شخصی سازی است و کاربرانی که علاقه به پرداخت هزینه بیشتری نیستند، می توانند با پول درون بازی که در پایان هر لول (Level) به دست می آید، سلاح و آیتم های شخصی سازی را خریداری کنند.

توجه داشته باشید که بازی مورد انتظار و پرطرفدار Battlefield V در روز 27 مهر ماه سال 97 (19 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

فراموش نکنید، رقیب دیرینه این مجموعه یعنی بازی محبوب Call of Duty: Black Ops 4 دقیقا یک هفته زودتر از نسخه پنجم سری بتلفیلد (20 مهر) به بازار عرضه خواهد شد که این موضوع رقابت و هیجان میان این دو فرانچایز را جذاب تر و داغ تر از همیشه می کند. همچنین، عرضه بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 شرایط را برای درخشش و خودنمایی سایر عناوین سخت تر خواهد کرد.

همانطور که اطلاع دارید، بازی بتلفیلد V در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و حوادث و جنگ های دردناک این حادثه مهم تاریخ بشر را به تصویر می کشاند. این در حالی است که بازی Call of Duty: Black Ops 4 بازهم روایت گر مبارزات و جنگ های علمی تخیلی آینده است. البته نسخه بعدی سری کالاف دیوتی بر خلاف همیشه بر روی بخش چند نفره آنلاین تمرکز ویژه کرده است که این تمرکز باعث شده تا بازی از بخش تک نفره داستانی محروم بماند؛ بخشی که با توجه به جنگ علمی و تخیلی شاید چندان هم برای بازیکنان جذابیت نداشته باشد.

حال در طرف دیگر، بازی Battlefield V حرف های زیادی برای توصیف این جنگ جهانی دارد و بدین خاطر از بخش داستانی و تک نفره غافل نشده است. به گفته سازندگان، این بخش بازی بیشتر بر روی ناگفته های این جنگ تلخ تمرکز کرده است و اتفاقات آن برای عمده بازیکنان تازگی خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر معرفی بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

گفتنی است؛ بازی ویدیویی مورد انتظار بتلفیلد V در کنفرانس رسمی شرکت الکترونیک آرتز در رویداد E3 امسال حضور دارد و حتی بخشی از گیم پلی آن نیز در دسترس شرکت کنندگان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این کنفرانس مهم در رویداد بزرگ E3 2018 که تحت عنوان EA Play 2018 شناخته می شود، در ساعت 10:30 دقیقه بعد از ظهر روز شنبه 19 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 11 صبح روز 9 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در سالن The Hollywood Palladium واقع در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

کنفرانس مذکور از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، فیسبوک، توییتر، وب سایت رسمی الکترونیک آرتز و غیره به صورت زنده و رایگان قابل مشاهده خواهد بود. همچنین، رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیم را به صورت زنده و کامل پوشش می دهد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V چیست؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر