معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت بازار

اگر به دنبال خرید لپ تاپ ارزان قیمتی هستید که با آن کارهای معمولی و روزانه خود را انجام دهید، در اینجا ما بهترین گزینه های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت بازار

کلیک - گیمر ها یا سازندگان فیلم ممکن است به لپ تاپ های قدرتمندی با قیمتی بیش از ۳ تا ۴ میلیون تومان نیاز داشته باشند، ولی سایر افراد به چنین دستگاه هایی نیاز ندارند. شما با خرید یک لپ تاپ با قیمت مناسب زیر ۲ میلیون تومان می توانید کارهای روزمره همچون ارسال ایمیل، مشاهده فیلم و کار با اسناد متنی را به راحتی انجام داده و از طرف دیگر گزینه های زیادی برای خرید در این محدوده دارید. لپ تاپ هایی که ما در این بخش معرفی می کنیم شامل دستگاه های ارزان قیمتی هستند که قادرند از پس اکثر کار ها بر آیند. همچنین ما مدل های مجلل تر، قدرتمند تر و لپ تاپ هایی با ظاهر شیک را نیز در این جا بررسی خواهیم کرد.

Asus Transformer Book TP200SADH04T

۳۸۵۰۱۳-laptopcomputers-asus-transformerbooktp200sadh04t

این لپ تاپ یک مدل ویندوزی ارزان با قیمتی حدود ۳۵۰ دلار است. لپ تاپ Asus Transformer Book Flip TP200SA شاید از نظر قدرت اندکی در مضیقه باشد، ولی از نظر عمر باتری و کیفیت صفحه نمایش عالی است.

لپ تاپ ارزان قیمت Transformer Book از یک پردازنده سلرون اینتل بهره می برد و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD است. شما قادر نخواهید بود فایل های بزرگی روی این لپ تاپ ذخیره کنید. همچنین امکان اجرای بازی های زیادی نیز روی این دستگاه وجود ندارد و در صورت اجرای همزمان چند نرم افزار، احتمالا با کندی رو به رو خواهید شد. ولی در کل می توان آن را یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب محسوب کرد.

اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم، لپ تاپ Transformer می تواند به راحتی نیاز شما را به مرور وب و اینترنت بر آورده کرده و همچنین شما می توانید از مزیت رابط کاربری لمسی سیستم عامل مایکروسافت به لطف صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶x768 آن به خوبی بهره مند شوید. دقت نمایش رنگ های صفحه نمایش بسیار خوب است و زاویه دید بسیار گسترده ای دارد که امکان مشاهده فیلم به صورت گروهی را فراهم می کند. در تست هایی که ما انجام دادیم، باتری آن توانست تا ۱۳ ساعت انرژی دستگاه را تامین کند که با یک بار شارژ حتی بیش از یک روز انرژی خواهد داشت.

Dell Chromebook 11

۳۷۱۵۹۲-chromebooks-dell-chromebook11

آیا نمی خواهید مقدار پول زیادی را صرف خریدن لپ تاپ کنید؟ آیا آنلاین بودن و استفاده از امکانات اینترنت برای شما کافیست؟ لپ تاپ ۲۵۰ دلاری شرکت Dell به نام Chromebook 11 با هدف گشت و گذار در وب طراحی شده است. این لپ تاپ از سیستم عامل کروم استفاده می کند، بنابر این شما برای استفاده از مزیت اپلیکیشن های این سیستم عامل باید حساب کاربری گوگل داشته باشد.

این لپ تاپ دارای پردازنده سلرون اینتل به همراه ۲ گیگابایت رم است. در استفاده معمولی Chromebook 11 کاملا روان است، ولی هنگام وبگردی در صورتی که تب های زیادی را باز کنید، اندکی کند می شود.

به لطف باتری قدرتمند این دستگاه می توانید تا ۱۴ ساعت به صورت مداوم به وب گردی بپردازید. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۱ اینچی شرکت دل دارای رزولوشن ۱۳۶۶x768 است که مناسب به نظر می رسد. همچنین این لپ تاپ با وزن ۱٫۲۷ کیلوگرمی جزو گزینه های سبک وزن بازار محسوب می شود.

HP Spectre x2 - 12-a001dx

۳۸۵۰۶۰-laptopcomputers-hp-spectrex212a001dx

لپ تاپ HP Spectre x2 یک دستگاه ویندوزی جداشدنی است. این لپ تاپ که دارای قیمت ۶۰۰ دلاری است به اندازه ای کوچک و سبک وزن است که می توان آن را در هر جایی با خود حمل نمود. باتری این دستگاه می تواند بدون هیچ مشکلی تا یک روز کامل نیاز شما را برطرف کند. درون این لپ تاپ ۱۲ اینچی یک حافظه SSD بزرگ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. نیرو بخش این دستگاه یک پردازنده Core m3 اینتل است که می تواند به راحتی از پس وظیفه وبگردی و اجرای اکثر اپلیکیشن ها بر آید، ولی در اجرای برنامه های سنگین مثل بازی ها چندان تعریفی ندارد. صفحه نمایش لمسی این لپ تاپ با رزولوشن ۱۹۲۰x1280 در مقابله با نور زیاد فضاهای باز عملکرد مناسبی ندارد، ولی در محیط های بسته بسیار خوب عمل می کند و شما از مشاهده فیلم های HD با آن لذت خواهید برد.

طبق آزمایشات ما کار کردن با صفحه کلید بزرگ و جدا شدنی آن و همچنین پد لمسی آن بسیار آسان است. علاوه بر این به لطف مجهز بودن صفحه کلید به نور پس زمینه، کار کردن با آن در محیط های تاریک بسیار ساده است. این لپ تاپ علاوه بر داشتن وای فای، از سیم کارت های نسل چهارم یعنی ۴G و LTE نیز پشتیبانی می کند که امکان دریافت اینترنت از اپراتور ها را نیز فراهم می سازد.

Lenovo Flex 4

۳۸۶۳۴۲-laptopcomputers-lenovo-flex4

اگر قدرت و عملکرد دستگاه برای شما خیلی مهم است و توانایی رو به رو شدن با قیمت ۷۰۰ دلاری را نیز دارید، لپ تاپ قابل تبدیل Lenovo Flex 4 برای شما بهترین گزینه است. این لپ تاپ از یک پردازنده میان زده Core i5 اینتل بهره می برد که برای اجرای اکثر نرم افزار ها از جمله نرم افزار های ویرایش تصویر مناسب است. این لپ تا دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده و به ۱ ترابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم و یک باتری قدرتمند که تا ۱۱ ساعت توانایی تامین انرژی دارد، مجهز است.

صفحه نمایش HD این دستگاه مناسب است، هر چند در زیر نور خورشید عملکرد خوبی ندارد. به لطف قابلیت تبدیل شدن این لپ تاپ، شما می توانید صفحه نمایش آن را تا کرده و آن را به یک تبلت ویندوزی تبدیل نمایید. همچنین این لپ تاپ به یک صفحه کلید کامل با نور پس زمینه مجهز است. البته وزن ۲٫۳ کیلوگرمی این دستگاه آن را جزو گزینه های سنگین وزن قرار می دهد و در هنگام حمل آن باید مراقب باشید.

ارسال نظر