بهترین حافظه های میکرو SD برای گوشی Galaxy Note 7

اگر قصد دارید برای گوشی گلکسی نوت ۷ خود یک کارت حافظه پرقدرت تهیه کنید، ما بهترین گزینه های موجود را به شما معرفی می کنیم.

بهترین حافظه های میکرو SD برای گوشی Galaxy Note 7

کلیک - سامسونگ پس از این که قابلیت اضافه کردن کارت حافظه خارجی میکرو SD را از گوشی های Galaxy Note 5 و S6 حذف کرد، با اعتراض گسترده مشتریان خود رو به رو شد و تصمیم گرفت به خواست آن ها احترام گذاشته و امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی را به Galaxy Note 7 بازگرداند. اکنون که کاربران قادرند از این قابلیت استفاده کنند، قصد داریم تعدادی از بهترین و پرسرعت ترین حافظه های میکرو SD موجود در بازار که با قدرت Galaxy Note 7 همخوانی دارند را به شما معرفی کنیم.

گوشی گلکسی نوت جدید با این که از نظر طراحی با مدل قبلی خود چندان تفاوتی ندارد، ولی شاهد ارتقای بسیاری از قابلیت های خود بوده است. نوت ۷ نسب به نوت ۵ دارای حافظه دو برابری به میزان ۶۴ گیگابایت است که می توان از آن برای نصب و ذخیره سازی اپلیکیشن ها، بازی ها، موسیقی، ویدیو و فیلم های ضبط شده ۴K استفاده کرد. از دیگر مزایای نوت ۷ می توان به قابلیت ضد آب بودن، امکان نصب کارت حافظه میکرو SD، دوربین بهتر، باتری بزرگ تر و امنیت بهبود یافته اشاره کرد. این گوشی دارای ویژگی ها جذاب بسیاری است.

اگر چه سامسونگ یک کارت حافظه رایگان میکرو SD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به افرادی که در چند هفته ابتدایی این گوشی را خریداری می کنند، هدیه می دهد، ولی میلیون ها کاربر دیگر هستند که در آینده نیاز به خرید حافظه میکرو SD برای این گوشی پیدا خواهند کرد. کارت حافظه های میکرو SD دارای اندازه ها و سرعت های مختلف هستند و توسط برند های متعددی عرضه می شود، به همین جهت برای خرید یک گزینه مناسب باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. در اینجا ما بهترین گزینه های موجود برای گوشی نوت ۷ را به شما معرفی می کنیم.

کارت حافظه میکرو SD یک تراشه با اندازه ای کوچکتر از یک سکه است که با استفاده از یک سینی متحرک در بالای گوشی به آن متصل می شود. اسلاتی که سیم کارت ها به آن وارد می شود، یک جای خالی برای حافظه میکرو SD نیز دارد. با استفاده از ابزار جداسازی اسلات سیم کارت که دارندگان باکس از آن استفاده می کنند، می توان سینی سیم کارت را جدا نمود و یک کارت حافظه میکرو SD کنار آن متصل کرد و سپس آن را به جای قبلی خود برگرداند. با انجام این کار با صرف هزینه اندکی می توان حافظه نوت ۷ را دو برابر کرد و به ۱۲۸ گیگابایت رساند.

در واقع ما می توانیم در چند ثانیه یک کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به نوت ۷ اضافه کنیم که از حافظه هر گوشی آیفونی بیشتر است. این قابلیتی است که میلیون ها نفر عاشق آن هستند، پس بیایید از آن بهره ببریم.

همانطور که اکثر شما می دانید، قیمت حافظه های میکرو SD در سال های اخیر به شدت کاهش یافته است و از طرف دیگر حجم و گنجایش آن ها نسبت به گذشته افزایش داشته است. امروزه کارت حافظه های میکرو SD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در بازار عرضه می شوند و حافظه های ۶۴ گیگابایتی نیز از هر زمان ارزان تر شده اند.

پیشنهاد ما برای اکثر کاربران معمولی تهیه یک کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی است، ولی کاربران حرفه ای تر می توانند نسبت به خرید حافظه هایی با ظرفیت بیشتر نیز اقدام کنند. حال وقت آن رسیده است که بهترین کارت حافظه های موجود برای گلکسی نوت ۷ را از نظر قیمت، سرعت، عملکرد و... را معرفی کنیم.

Samsung 64GB EVO+ Class 10

مهم ترین نکته برای خریدن یک کارت حافظه میکرو SD این است که اگر شما به دنبال بهترین عملکرد هستید، حتما حافظه های کلاس ۱۰ یا همان UHS-1 را خریداری کنید. UHS به معنی "سرعت فوق العاده بالا" است و کلاس ۱۰ بودن یک کارت حافظه نیز معمولا با یک عدد ۱۰ که دور آن یک دایره کشیده شده، روی حافظه به نمایش در می آید. در تصویر بالا شما می توانید حرف "U" را مشاهده کنید که نشان می دهد این کارت حافظه از نوع UHS-1 است.

توجه داشته باشید که کارت حافظه میکرو SD توسط فروشگاه های مختلف با قیمت های مختلفی عرضه می شود و شما باید برای یافتن بهترین گزینه با بهترین قیمت اندکی جستجو کنید.

اولین گزینه پیشنهادی ما، کارت حافظه Samsung 64GB EVO+ Class 10 است. این حافظه توسط شرکت سامسونگ تولید شده است و با گوشی نوت ۷ عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد. این کارت حافظه دارای گنجایش متوسطی است و سرعت آن نیز برای ذخیره عکس، ضبط فیلم یا اجرای بازی ها نصب شده روی کارت میکرو SD بسیار عالی است. مهم ترین ویژگی این کارت حافظه، قیمت مناسب آن است. با خریدن این حافظه می توانید بدون آن که لازم باشد پول زیادی را خرج کنید، حافظه گوشی تان را دو برابر نمایید.

این کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی میکرو SD سامسونگ در فروشگاه هایی مثل آمازون با قیمت ۲۰ دلار و در فروشگاه های کوچکتر معمولا با قیمت ۵۰ دلار فروخته می شود.

۵۱sh7am7

SanDisk Ultra 200GB

به نظر ما، بهترین انتخاب برای ارتقای حافظه گوشی گلکسی نوت ۷ یا هر گوشی هوشمند دیگری، کارت حافظه SanDisk Ultra 200GB است. این کارت برای افرادی که به دنبال حجم زیادی از حافظه هستند و سرعت عملکرد بالایی را انتظار دارند، بهترین گزینه است. این حافظه به لطف سرعت ۹۰ مگابایت بر ثانیه ای خود، برای ضبط فیلم بسیار مناسب بوده و می توان آن را با موسیقی، فیلم های HD، بازی یا دیگر موارد پر کرد.

شرکت SanDisk سال هاست که در دنیای دستگاه های دیجیتال نقش پر رنگی را ایفا می کند و در این بخش هم از این قضیه مستثنی نیست. لازم به ذکر است که این کارت حافظه گران قیمت سال گذشته رونمایی شد و اکنون می توان آن را با قیمتی حدود ۸۰ دلار تهیه کرد.

Screen-Shot-2016-08-21-at-1.35.34-PM-720x520

SanDisk Extreme 32GB

کارت حافظه SanDisk Extreme 32GB برای افرادی که به دنبال حافظه پر سرعت هستند ولی به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز ندارد، بهترین گزینه است. این کارت حافظه، ارزان و پر سرعت است و برای ذخیره و نمایش فیلم های HD روی دستگاه های اندرویدی فوق العاده عمل می کند. پیشنهاد ما این است که اگر شما قصد دارید این حافظه را برای گوشی گلکسی نوت ۷ تهیه کنید، بهتر است به دنبال یک حافظه بزرگتر باشید، ولی با استفاده از همین حافظه و تنها با پرداخت ۱۵ دلار می توان گنجایش نوت ۷ را تا ۹۶ گیگابایت افزایش داد. این کارت همراه با یک آداپتور مخصوص رایانه عرضه می شود.

حافظه SanDisk Extreme نه تنها از سرعت ۹۰ مگابایت در ثانیه ای برای انتقال داده پشتیبانی می کند، بلکه می تواند با سرعت ۴۰ مگابایت بر ثانیه به ضبط فیلم های ۴K و ذخیره دیگر موارد بپردازد. در کل می توان گفت که این کارت حافظه به عنوان یک گزینه کم حجم مناسب است، هر چند می توان حافظه های ۳۲ گیگابایتی دیگری را با قیمت ۱۰ دلار در بازار پیدا کرد.

Screen-Shot-2016-08-21-at-1.44.31-PM-720x559

Samsung 256GB EVO+ MicroSD

افرادی که قبل از ۲۸ آگوست سفارش خرید گلکسی نوت ۷ داده اند، یک کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی رایگان همراه با آن دریافت می کنند که پیشنهاد فوق العاده ای از سوی سامسونگ است. اما افراد دیگری که به چنین حافظه ای نیاز دارند، مجبورند دستشان را در جیب خود کرده و یکی از آن ها را خریداری نمایند.

از نظر ما SanDisk 200GB گزینه بهتری است، ولی اگر شما می خواهید حتما به ۲۵۶ گیگابایت حافظه دست پیدا کنید، باید اندکی بیشتر پول خرج کنید. این کارت حافظه سرعت خواندن و نوشتنی معادل ۹۰ مگابایت بر ثانیه دارد و گنجایش آن نیز از تمام رقبای پیشین و حاضر خود بیشتر است. جاسازی این مقدار حافظه در یک کارتی به کوچکی یک سکه واقعا حیرت آور است.

این کارت حافظه برای افراد فعال در کسب و کار و آن هایی که می خواهند کلکسیون فیلم های خود را همیشه به همراه داشته باشند، بسیار ایده آل است.

Screen-Shot-2016-08-21-at-1.49.48-PM-720x645

۶۴GB PNY Elite U3 MicroSD Card

سری کارت های U3 (یا Turbo) PNY Elite نیز از گزینه های بسیار خوب به شمار می روند. این کارت ها جزو ماندگار ترین و مقاوم ترین حافظه های موجود در بازار هستند که قادرند تحت سخت ترین شرایط مقاومت کرده و از ضمانت مادام العمر برخوردارند. ضمانت این کارت ها در تمامی زمینه ها قابل استفاده است و می توان آن را حافظه ای بسیار ایده آل برای گلکسی نوت ۷ ضد آب حساب کرد.

حافظه های PNY Elits از سرعت کلاس ۱۰ و U3 پشتیبانی می کند و برای اجرای بازی ها عملکرد فوق العاده ای را رقم می زند. این حافظه از سرعت ۹۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

Screen-Shot-2016-08-21-at-1.54.03-PM-720x498

ارسال نظر