بهترین برنامه‌های ویرایشگر عکس برای گوشی‌های iOS و Android

نرم‌افزار‌های زیادی در زمینه‌ی ویرایش و ادیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوشی‌های هوشمند وجود دارد اما همیشه بهترین‌ها ملاک هستند. در این مقاله به معرفی بهترین برنامه‌های ویرایشگر عکس برای گوشی‌های هوشمند (iOS و Android) پرداخته‌ایم.

بهترین برنامه‌های ویرایشگر عکس برای گوشی‌های iOS و Android

کلیک، در حال حاضر تقریبا همه از گوشی‌های هوشمند امروزی استفاده می‌کنند و یکی از چیزهایی که بسیاری از افراد هنگام خرید گوشی هوشمند به آن توجه می‌کنند کیفیت دوربین است. گرفتن عکس، اضافه کردن فیلتر افکت، ساخت کلاژ، افزایش یا کاهش وضوح به طور فزاینده در میان کاربران گوشی‌های هوشمند حائز اهمیت شده است. زمانی عکاسان حرفه‌ای با استفاده از نرم‌افزار‌های ویژه فعالیت‌های مربوط به ویرایش تصویر را انجام می‌دادند و سال‌هاست که تکنولوژی به کار رفته در نرم‌افزار‌های ویرایش عکس در حال پیشرفت است. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از طریق برنامه‌های موبایل و یا سایر برنامه‌های کاربردی کامپیوتر شخصی خود تصاویر را ویرایش کنید. یک فهرستی تهیه شده که بسیار از کاربران حرفه‌ای عکاسی متعقد هستند که برنامه‌های این فهرست جزو بهترین برنامه‌های ویرایشگر عکس برای گوشی‌های هوشمند iOS و Android هستند.

Photo Editor by Aviary

1th pic

بهترین چیزی که در مورد این ویرایشگر می‌توانم بگویم رابط کاربری بسیار آسان آن برای استفاده از برنامه است. من همیشه فکر می‌کردم که ویرایش عکس کار پر زحمت و خسته‌کننده‌ای است اما این برنامه باعث شد که نظر و عقیده‌ی من عوض شود و از ویرایش عکس به عنوان یک کار آسان و سرگرم‌کننده یاد کنم. این برنامه بسیار جامع و کاربردی است و تمامی ویژگی‌های خود را تنها با لمس و انتخاب گزینه‌ی مورد نظر به کاربر ارائه می‌دهد. حالت enhance mode در برنامه گزینه‌هایی شامل رفع مشکلات مربوط به روشنایی و انجام تصحیح رنگ را دارد. همچنین گزینه‌هایی مانند استیکر(برچسب)، Word Art، تزئینات،فریم و قاب‌ها و آیتم‌های بیشتر دیگری نیز در این برنامه وجود دارد. شما می‌توانید الگو‌های رفتاری خود را نیز ایجاد کنید. خانم‌ها یک روز آرایش بد را دارند؟ هیچ مشکلی ندارد. Aviary به شما در این زمینه کمک می‌کند. حذف اثرات مربوط به قرمزی چشم در عکس، از بین بردن لکه‌ها و سفیدکردن دندان‌ها به راحتی تمام از جمله کاربرد‌های مفید این نرم‌افزار به شمار می‌آید. این نرم افزار تا به امروز بیش از چند میلیون بار توسط کاربران اندرویدی و آی او اس سراسر جهان از گوگل پلی و پلی استور دریافت شده است و توانسته نظر بسیار از کاربران را به سمت خودش جلب نماید! اگر به دنیال یک برنامه ویرایشگر تصویر عالی و کامل برای دیوایس خود هستید که تمامی امکانات افکت گذاری، فریم گذاری، فوکوس، بلور، تعادل و … را در محیطی ساده و دوست داشتنی در اختیار شما قرار دهد بدون شک Photo Editor by Aviary یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود!تمام ابزارها و امکاناتی را که از یک ویرایشگر عکس قدرتمند انتظار دارید به صورت یکجا در برنامه ی فوق العاده ی Photo Editor by Aviary جمع شده است.

Photo Lab Picture Editor FX

2th pic

بسیاری از مردم هنوز در مورد این برنامه اطلاعاتی ندارند اما باید بگویم که این برنامه یک الماس واقعی است. این برنامه دسترسی شما را به صد‌ها فیلتر و قاب در یک پلتفرم فراهم می‌کند. برنامه به شما این امکان را می‌دهد که یک مونتاژ شخصی برای خود ایجاد کنید حتی می‌توانید با ترکیب افکت‌های موجود در برنامه، افکت‌های خلاقانه بسازید. این یک برنامه اسان و سریع و سرگرم کننده برای ویرایش عکس و تصاویر می باشد.شما دیگر نیاز نداریدکه در فتوشاپ وارد باشید و تنها با نصب این برنامه می توانید هر عکسی را بسیار جذاب ویرایش کنید و هر افکت زیبایی را روی ان اعمال نمایید.فقط کافی است که یک فریم و یک فیلتر و یا مونتاژ را برای این تصویر انتخاب نمایید و پس از ان تصویر مورد نظر را برای این فرایند انتخاب کرده و فرایند تمام شده است و انجام می شود.این برنامه تمام کارهای سخت را خودش انجام می دهد .این برنامه چیزی مجازی برای اصلاح تقریبا هر تصویری را دارا می باشد شما می‌توانید برای اولین بار نسخه‌ی رایگان نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید درصورتی که برنامه مورد پسند شما واقع شد می‌توانید با خرید نسخه‌ی حرفه‌ای، برنامه را از Free Version به Pro Version ارتقا دهید. برنامه آیتم‌های بسیار سرگرم‌کننده‌ای را دارد؛ به عنوان مثال می‌توانید با گزینه‌های موجود در برنامه، خودتان را به یک دزد دریایی، فضانورد و حتی یک هیولای وحشتناک تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که این برنامه مبتنی بر اینترنت است لذا شما برای خلق تصاویر عالی به یک اتصال به اینترنت خوب نیاز دارید.

Photo Editor Pro

Photo Editor Pro برنامه‌ی بسیار محبوب و پرطرفدار برای ویرایش عکس در دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی است که توسط کمپانی نرم افزاری Zentertainn توسعه یافته و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این برنامه با دارا بودن ابزارهای کاربردی ویرایش تصویر، افکتهای متنوع و فیلترهای مختلف یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه ایجاد آثاری زیبا و جالب است؛ کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید تا از نتایج تولید شده شگفت زده شوید.این برنامه یک گزینه‌ی بسیار خوب شناخته شده است و مطمئن هستم بسیاری از شما در حال حاضر این برنامه را می‌شناسید. برنامه بسیار جامع و کاربردی است و برای شما تمامی ابزار‌های ضروری ویرایش عکس در جهت ایجاد یک تصویر خوب ویرایش شده را فراهم می‌کند. این برنامه گزینه‌های مختلفی مانند: بلور،کنترل دما،کنترل روشنایی و غیره را به کاربر ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید استیکر‌ها و فیلتر‌هایی با هدف ایجاد الگو‌های رفتاری (meme) به تصاویر خود اضافه کنید. بهترین چیزی که در مورد این ویرایشگر عکس می‌توان گفت این است که برنامه کاملا رایگان است و هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارد. بنابراین اگر شما در زمینه‌ی عکاسی و ویرایش عکس حرفه‌ای نیستید این برنامه گزینه‌ی خوبی می‌تواند برای شروع کار شما باشد. رابط کاربری نرم‌افزار جهت استفاده از آن بسیار ساده است بنابراین حتی اگر تاکنون تصویری را ویرایش نکرده‌اید با این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی عملیات مربوط به ویرایش عکس را انجام بدهید. برنامه بیشتر بر روی آیتم‌های کلیدی ویرایش عکس تمرکز دارد به همین خاطر ذهن شما با ویژگی‌های غیر ضروری ویرایش تصویر درگیر نمی‌شود.

PicsArt Photo Studio and Collage

4th pic

این برنامه‌ی ویرایشگر عکس برای مدت طولانی است که مورد استفاده‌ی کاربران قرار گرفته و به روز‌رسانی‌های مداوم آن، برنامه را مدرن نگه داشته است. این نرم‌افزار رابط کاربری زیبا و بصری‌ای دارد که شما نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید. از جمله ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به ابزار ویرایش نور،ساخت کلاژ، و ارائه‌ی فیلتر‌های متنوع اشاره کرد. البته این گزینه‌ها توسط سایر برنامه‌های ویرایش عکس نیز ارائه می‌شود. این برنامه دسترسی شما را به یک جامعه‌ی پر جنب و جوش از مردم فراهم می‌کند که می‌توانید خلاقیت‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. نرم افزار از سرویس های ابری پشتیبانی می کند و می توانید تصاویر را در سرویس های ابری مختلف به اشتراک بگذارید. قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و … نیز در نرم افزار ویرایشگر PicsArt Photo Studio وجود دارد. از افکت های بی نظیری که در PicsArt Photo Studio گنجانده شده است که می توانید استفاده کنید و با قرار دادن آنها بر روی تصاویر خود جلوه های بی نظیری به آنها بدهید. قابلیت انجام ویرایش های حرفه ای مانند تنظیم کنتراست، تنظیم نور، اضافه کردن کلیپ آرت، اضافه کردن اشیا و افراد و یا حذف آنها، برش تصاویر و … نیز در نرم افزار PicsArt Photo Studio گنجانده شده است.ساختن انیمیشن‌های GIF و نقاشی کردن بر روی تصاویر خود سایر گزینه‌های این ویرایشگر محسوب می‌شود. حالت DrawCam mode نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که یک سبک خاص و منحصر به فردی از عکاسی را کشف کنید. با استفاده از این حالت می‌توانید تصاویر خود را در حالت RealTime ویرایش کنید و قبل از شات تغییراتی را در دید دوربین اعمال کنید.

Adobe Photoshop Lightroom

5th pic

نرم‌افزار‌های Adobe، بهترین دوست همه است و نرم‌افزار پردازنده و سازمان‌دهنده عکس و تصویری را توسعه داده که در طول زندگی‌مان بیشتر از آن استفاده می‌کنیم. اگر از علاقه مندان به عکاسی و ویرایش عکس باشید به احتمال بسیار با نرم افزار نام آشنای Adobe Photoshop Lightroom آشنا هستید؛ نرم افزاری قدرتمند برای رفع عیوب تصویر و بهبود کیفیت آن که همانطور که از نامش هم مشخص است محصولی از کمپانی نام آشنای Adobe میباشد. با نصب نسخه اندرویدی یا آی او اسی این برنامه شما به مجموعه ای از ابزارهای ضروری برای ویرایش تصویر دسترسی خواهید داشت که میتوانید با استفاده از آنها عکسهای معمولی خود را به آثاری حرفه ای و با کیفیت تبدیل کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. البته برای راحتی بیشتر حالتهای پیشفرضی هم در نظر گرفته شده اند که میتوانید با انتخاب آنها حال و هوای خاصی به تصاویر خود ببخشید برنامه‌ی Adobe Photoshop Lightroom متفاوت از خود برنامه‌ی Adobe Photoshop است و به همین دلیل برخی از توابع و کاربرد‌های حرفه‌ای نرم‌افزار فتوشاپ مانند: رندر متن و تصاویر ۳D و یا اصلاح فریم‌های ویدیویی را ندارد. با کمک این نرم‌افزار شما می‌توانید عکس‌های RAW گرفته‌شده با دوربین گوشی‌های هوشمند و یا با دوربین‌های DSLR را ویرایش کنید. نرم‌افزار Adobe Photoshop Lightroom مانند سایر برنامه‌های کمپانی Adobe به صورت مداوم به‌روز‌رسانی می‌شود بنابراین شما هرگز درباره‌ی Out of Date بودن برنامه نگران نمی‌شوید. این برنامه دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیز و خاصی در زمینه‌ی ویرایش عکس شامل پردازش و اعمال جلوه‌ها و افکت‌ها به تصاویر متعدد در یک پلتفرم می‌باشد. همچنین این نرم‌افزار یکی از بهترین ویرایشگر‌های فایل‌های RAW شناخته می‌شود. همه‌ی ویرایشگر‌های حرفه‌ای عکس این برنامه را دوست دارند. اگر شما می‌خواهید به یک ویرایشگر حرفه‌ای تبدیل شوید این برنامه بهترین گزینه برای شما می‌باشد

ارسال نظر