پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 کنسول پلی استیشن 4

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن را در بلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشت که خبر از فروش فوق العاده بازی Grand Theft Auto V در هر دو منطقه آمریکا و اروپا می دهد.

پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 کنسول پلی استیشن 4

ساعاتی پیش شرکت ژاپنی سونی بنا بر رسم همیشگی خود لیست پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن استور را در بلاگ رسمی خبری پلی استیشن منتشر کرد که این بار هم شاهد صدرنشینی شاهکار استودیوی راک استار گیمز یعنی Grand Theft Auto V هستیم.

بازی «جی تی ای وی» پس از گذشت چهار سال باز هم دست بردار نیست! شاهکار راک استار گیمز برای دومین ماه متوالی صدنشین شد.

با وجود اینکه یکی از ماه های بی سر و صدای صنعت بازی های ویدیویی را پشت سر گذاشتیم، اما بازی Grand Theft Auto V در ماه جولای امسال طوفان به پا کرد و در هر دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا به محبوب ترین و پرفروش ترین عنوان ویدیویی تبدیل شد و رکورد جدیدی را برای استودیوی راک استار گیمز و مجموعه خود به ثبت رساند.

نکته جالب اینجا است که زمان زیادی تا عرضه جدیدترین بازی ویدیویی استودیوی راک استار گیمز یعنی Red Dead Redemption 2 باقی نمانده است و در حال حاضر بازی Grand Theft Auto V که بیش از چهار سال از انتشار نسخه نسل هشتم آن می گذرد، نه تنها همواره جز ده بازی پرفروش تمامی چارت ها و جداول فروش بوده است، بلکه برای دومین ماه متوالی توانسته در صدر جدول پرفروش ترین بازی های فروشگاه پلی استیشن استور قرار گیرد. هیچ شکی نیست که استودیوی راک استار گیمز این موفقیت بزرگ را مدیون انتشار بسته های گسترش دهنده رایگان و صدالبته متنوع و هیجان انگیز است.

این موضوع زمانی جالب تر هم می شود که تازه ترین اثر استودیوی سانتا مونیکا به نام God of War که در ماه گذشته در رده دوم جدول قرار داشت و رکورد سریع ترین فروش در تاریخ پلی استیشن را به نام خود ثبت کرد، در ماه جولای حتی موفق به حضور در لیست ده بازی پرفروش فروشگاه پلی استیشن استور نشد و فروش بسیار پایینی را در این ماه تجربه کرد.

راکت لیگ دوباره به دوران اوج خود بازگشت!

اما بازی ورزشی Rocket League پس از چند ماه غیب، بالاخره دوباره به جمع ده بازی برتر ماهانه فروشگاه پلی استیشن در آمریکا و اروپا پیوست و به لطف اعمال تخفیف وسوسه انگیز سازندگان، با یک پله پایین تر از بازی «جی تی ای وی» رده دوم جدول را به خود اختصاص داد.

بازی پرحاشیه No Man's Sky که در ابتدا بخاطر مشکلات فنی با بازخوردهای به شدت منفی بازیکنان و کاربران رو به رو شد و حواشی زیادی در خصوص این اثر به وجود آمد، لیکن هم اکنون به خاطر انتشار به‌روزرسانی های متعدد و بزرگ کم کم به جایگاه اصلی خود نزدیک می شود و برخی از انتظارات مهم و اساسی طرفداران و گیمرها را برآورده کرده است.

از این رو، به نظر می رسد آپدیت بزرگ NEXT که در روز سه شنبه 2 مرداد ماه سال جاری (24 جولای) بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد، ناجی عنوان No Man's Sky بوده و تاثیر به سزایی در فروش این اثر گذاشته است. به طور دقیق تر، بازی «نو منز اسکای» در ماه جولای توانسته فروش بیشتری نسبت به بازی های پرطرفداری نظیر فیفا 18 و دستینی 2 داشته باشد و در حال حاضر در رده سوم جدول پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه آمریکای شمالی پلی استیشن استور قرار دارد.

پشتیبانی استودیوی «هلو گیمز» به نتیجه می رسد؛ No Man's Sky به جایگاه مورد نظر خود نزدیک می شود.

نکته قابل توجه دیگر این گزارش، عدم حضور بازی The Crew 2 در میان ده بازی پرفروش کنسول پلی استیشن 4 در منطقه آمریکا است. این عنوان جدید و جاه طلبانه شرکت فرانسوی یوبی سافت که در اواخر ماه ژوئن امسال به دست بازیکنان و عاشقان ریسینگ آرکید رسید، مطابق انتظارات سازندگان عمل نکرد و با وجود عملکرد ضعیفی که در ماه ژوئن داشت، در ماه جولای نیز قادر به جلب توجه بازیکنان آمریکایی نشده است. هرچند، این موضوع برای کاربران اروپایی صادق نیست و عنوان The Crew 2 در جایگاه پنجم جدول پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه اروپا پلی استیشن استور به چشم می خورد.

همچنین، دو بازی FIFA 18 و Destiny 2 به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم جدول قرار دارند.

اما از گروه پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 که بگذریم، بازی واقعیت مجازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality با سه پله صعود، به صدرنشینی بازی پرطرفدار و محبوب Job Simulator خاتمه داد و هم اکنون به عنوان صدرنشین این گروه در منطقه آمریکای شمالی شناخته می شود. اما در منطقه اروپا، این بازی واقعیت مجازی شرکت بتسدا به نام The Elder Scrolls V: Skyrim VR است که فروش خیره کننده ای را در ماه جولای امسال تجربه کرد و در رده نخست جدول جا گرفت.

بازی فورت نایت همچنان در میان بازی های بتل رویال می تازد!

در خصوص فروش بسته های الحاقی در ماه جولای، باز هم رکورد در دست بازی Fortnite است که چهار جایگاه نخست گروه را به بسته های گوناگون و پرفروش خود اختصاص داده است و از ده بسته الحاقی پرفروش، پنج بسته الحاقی مربوط به این عنوان ویدیویی پرمخاطب می شود. از این رو، دی ال سی های Wingman Starter، استاندارد Founder's، دیلاکس Founder's و بسته ارتقا دهنده استاندارد به دیلاکس (Standard to Deluxe) به ترتیب در ربته های اول تا چهارم قرار دارند.

در نهایت، بازی Fortnite Battle Royale با غلبه بر بازی H1Z1: Battle Royale، به عنوان برترین و پرطرفدارترین بازی رایگان ماه جولای در منطقه آمریکای شمالی انتخاب شده است.

پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

در ادامه می توانید لیست کامل پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن استور که شامل فروش بازی های پلی استیشن ۴، بسته های الحاقی، عناوین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و غیره می شود را در دو منطقه آمریکا و اروپا مشاهده کنید.

پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه آمریکا
  1. Grand Theft Auto V
  2. Rocket League
  3. No Man's Sky
  4. FIFA 18
  5. Destiny 2
  6. Darksiders Warmastered Edition
  7. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  8. Fallout 4
  9. Need for Speed
  10. Horizon Zero Dawn: Complete Edition

پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه اروپا
  1. Grand Theft Auto V
  2. FIFA 18
  3. Rocket League
  4. No Man's Sky
  5. The Crew 2
  6. F1 2017
  7. Gran Turismo Sport
  8. Gang Beasts
  9. Pro Evolution Soccer 2018
  10. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  11. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
  12. Tom Clancy's The Division
  13. Mass Effect: Andromeda
  14. Star Wars Battlefront II
  15. Payday 2: Crimewave Edition
  16. Horizon Zero Dawn
  17. Need for Speed Payback
  18. Hitman
  19. Battlefield 1
  20. Jurassic World Evolution

پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

واقعیت مجازی پلی استیشن - منطقه آمریکا
  1. Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  2. PlayStation VR Worlds
  3. Job Simulator
  4. SUPERHOT VR
  5. DRIVECLUB VR
  6. Arizona Sunshine
  7. Keep Talking and Nobody Explodes
  8. DOOM VFR
  9. The Elder Scrolls V: Skyrim VR
  10. Statik

پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

واقعیت مجازی پلی استیشن - منطقه اروپا
  1. The Elder Scrolls V: Skyrim VR
  2. Job Simulator
  3. Superhot VR
  4. Rick and Morty: Virtual Rick-Ality
  5. Batman: Arkham VR
  6. Robinson: The Journey
  7. The Persistence
  8. Arizona Sunshine
  9. Farpoint
  10. RollerCoaster Legends II: Thor's Hammer

پرفروش ترین بسته های الحاقی ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه اروپا
  1. Fortnite Battle Royale - Wingman Starter Pack
  2. Fortnite - Standard Founder's Pack
  3. Fortnite - Deluxe Founder's Pack
  4. Fortnite - Standard to Deluxe Upgrade
  5. Call of Duty: WWII - The United Front: DLC Pack 3
  6. Rocket League - Jurassic World Car Pack
  7. Rocket League - DC Super Heroes DLC Pack
  8. Rocket League - Fast & Furious '99 Nissan Skyline GT-R R34
  9. Fortnite - Deluxe to Limited Upgrade
  10. Rocket League - Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack

برترین بازی های رایگان ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

کلیه پلتفرم ها - منطقه آمریکا
  1. Fortnite Battle Royale
  2. H1Z1: Battle Royale
  3. Defiance 2050
  4. Brawlhalla
  5. Fallout Shelter
  6. Warframe
  7. PRO EVOLUTION SOCCER 2018 LITE
  8. Paladins
  9. 3on3 FreeStyle
  10. DC Universe Online Free-to-Play

پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول دستی پلی استیشن ویتا - منطقه آمریکا
  1. Persona 4 Golden
  2. Stardew Valley
  3. God of War: Collection PS Vita
  4. Adventures of Mana
  5. Minecraft: PlayStation Vita Edition
  6. Jet Set Radio
  7. Ys Origin
  8. Jak and Daxter Collection
  9. Child of Light Ultimate Edition
  10. Bloodstained: Curse of the Moon

برای مشاهده لیست کامل اسامی پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن استور نظیر برنامه ها و عناوین ویدیویی پرفروش کنسول های پلی استیشن کلاسیک در منطقه آمریکا به وب سایت رسمی اطلاع رسانی پلی استیشن مراجعه کنید.

همچنین لازم به یادآوری است که دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 و کاربران عضو سرویس پلی استیشن پلاس در ماه جاری می توانند دو بازی ویدیویی فوق العاده Mafia III و Dead by Daylight را به صورت رایگان به حساب کاربری خود اضافه کنند و از تجربه رایگان آن ها لذت ببرند.

در طرف دیگر، شرکت سونی دو بازی ویدیویی نسبتا شناخته شده Bound by Flame و Serious Sam 3: BFE را برای کاربران کنسول نسل هفتم خود یعنی پلی استیشن 3 در نظر گرفته است. در نهایت، کاربران کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز در جریان این ماه به طور رایگان به عناوین ویدیویی Draw Slasher و Space Hulk دسترسی دارند. به علاوه، خبر خوب برای دارندگان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن این است که این افراد از روز سه شنبه 16 مرداد امسال (7 آگوست) الی 14 مهر (6 نوامبر) می توانند به صورت رایگان بازی Here They Lie را دریافت کنند.

حال، دیدگاه شما در رابطه با پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن استور و ادامه روند فروش فوق العاده و باورنکردنی بازی Grand Theft Auto V چیست؟ به نظر شما، با وجود انتشار عناوین مورد انتظاری همچون Madden NFL 19، Yakuza Kiwami 2 و Pro Evolution Soccer 2019 در ماه آگوست، شاهکار استودیوی راک استار گیمز چه جایگاهی را در جدول ماه آینده به خود اختصاص خواهد داد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر